  • 1. Data: 2010-03-06 13:27:38
    Temat: Dwa rachunki praw pochodnych?
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Caly czas zylem w swietym przekonaniu, ze nie mozna miec 2 rachunkow
    pochodnych a tu mnie na jakims blogu oswiecili, ze jednak mozna. Prawda
    to? A moze bossa oferuje jakies subkonta?
    Dzieki,
    Gonzo

  • 2. Data: 2010-03-06 14:06:21
    Temat: Re: Dwa rachunki praw pochodnych?
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    Tak, otwierasz sobie drugi portfel i tyle.

  • 3. Data: 2010-03-06 15:31:25
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Robert(felo) wrote:
    > Tak, otwierasz sobie drugi portfel i tyle.
    Jak to zrobic w bossa? Po zalogowaniu nic nie widze takiego.
    Dzieki

  • 4. Data: 2010-03-07 12:48:34
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Uzytkownik "Gonzo" <g...@n...nn> napisal w wiadomosci
    > Jak to zrobic w bossa? Po zalogowaniu nic nie widze takiego.
    > Dzieki

    W bossie tego nie zrobisz bo to ma dla nich niski priorytet i olewaja temat.

  • 5. Data: 2010-03-07 15:50:00
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    kigam wrote:
    > W bossie tego nie zrobisz bo to ma dla nich niski priorytet i olewaja temat.

    No to lipa. Trzeba bedzie sobie poszukac innego biura ;-)

  • 6. Data: 2010-03-07 15:59:05
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    On 7 Mar, 16:50, Gonzo <g...@n...nn> wrote:

    > No to lipa. Trzeba bedzie sobie poszukac innego biura ;-)

    W bzwbk masz tę opcję i się sprawdza.

  • 7. Data: 2010-03-07 23:48:46
    Od: macieks <m...@g...com>

    Do czego służy drugi portfel na pochodnych?
    Jest jakieś zastosowanie?

  • 8. Data: 2010-03-08 08:09:23
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Różne portfele pozwalają na utrzymywanie przeciwstawnych pozycji na tym
    samym instrumencie i tej samej serii.
    Jak np grasz kilka strategii i chcesz sobie robić dla nich wyciągi bez męki
    grzebania i wyciśnięcia ze zbiorczego wyciągu ruchów związanych z wybraną
    strategią.

    DJ

  • 9. Data: 2010-03-08 18:40:53
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "DJ (Dominik)" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > Jak np grasz kilka strategii i chcesz sobie robić dla nich wyciągi bez
    > męki grzebania i wyciśnięcia ze zbiorczego wyciągu ruchów związanych z

    a to nie można "kompresowac" zlecen zanim wyjdą na rynek ?
    ło matko, utrzymywac depozyt tylko po to zeby sie wyciągi zgadzały ?

    excel chyba byłby tańszy, albo machnij coś w c#...

    george

  • 10. Data: 2010-03-08 19:08:02
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    macieks wrote:
    > Do czego służy drugi portfel na pochodnych?
    > Jest jakieś zastosowanie?
    Opoznianie placenia podatkow, jak juz napisal Dominik - kilka strategii,
    albo nawet jedna strategia na kazdym subkoncie w jedna strone (wtedy
    zamiast wychodzic z kontraktu przez SL mozna sprzedac opcje ITM a wyjsc
    w bardziej dogodnym momencie - chocby przez uplywajacy czas cena opcji
    stopniowo bedzie spadac, w miedzy czasie na drugim subkoncie otwieramy
    kontrakt w druga strone).
    Otwieranie przeciwstawnych pozycji sie przydaje, jestem zawiedziony, ze
    bossa tego nie oferuje. A juz mialem rowniez IKE u nich otwierac.