  • 1. Data: 2010-03-04 20:16:08
    Temat: Che, che...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    "Bild": Splajtowani Grecy! Sprzedajcie nam Korfu!
    http://tiny.pl/hgmf9

    A tak pięknie miało być .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-03-04 20:20:21
    Temat: Re: Che, che...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > "Bild": Splajtowani Grecy! Sprzedajcie nam Korfu!
    > http://tiny.pl/hgmf9
    >
    > A tak pięknie miało być .....

    Kto jeszcze chce do strefy Euro ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-03-04 20:54:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Kto jeszcze chce do strefy Euro ?.

    Chcesz się przyłączyć się do strefy Fatso czyli do funta :)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-03-04 21:18:06
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Chcesz się przyłączyć się do strefy Fatso czyli do funta :)

    Patrząc na portfel kredytów hipotecznych to raczej do Szwajcarii,
    Lichtensteinu i Niemiec (jedna gmina) gdzie obowiązuje CHF.

    --
    AS

  • 5. Data: 2010-03-04 21:24:59
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Patrząc na portfel kredytów hipotecznych to raczej do Szwajcarii,
    > Lichtensteinu i Niemiec (jedna gmina) gdzie obowiązuje CHF.

    Ale Endriu liże dupę Fatso a nie jakiemuś Szwajcarowi :)

    --
    marfi

  • 6. Data: 2010-03-04 21:28:38
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Ale Endriu liże dupę Fatso a nie jakiemuś Szwajcarowi :)

    Sreberka rodowe w spadku ma dostać ? ;-) Trochę zaśniedziałe już zapewne te
    arabskie lampki i widelczyki Napoleona;-)

    --
    AS

  • 7. Data: 2010-03-04 21:41:25
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ma racje jesli mi dupe lize bo ona jest nader smaczna.

    Smacznego Endriu :)

    --
    marfi

  • 8. Data: 2010-03-04 21:49:30
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    > kupilem wiele zestawow srebrnych dzbanuszkow na czarna godzine .A teraz
    > sie z wyruchanych
    > moich wrogow publicznie smieje:

    Teraz czy odgrzewasz kotleta?
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,902,99590561,,Rekordo
    wy_sezon_turystyczny_w_Zakopanem.html?v=2

    BTW: Krokusy niedługo będą kwitnąć na halach - przyjeżdżasz popatrzyć :)

    --
    marfi

  • 9. Data: 2010-03-06 13:26:17
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    fatso wrote:

    > * jesli bedzie zainteresowanie to podam tekst z Sunday Times'a- jednej z
    > 6-ciu najpoczytniejszaych gazet swiata.
    Poprosze :)

  • 10. Data: 2010-03-06 13:41:00
    Od: fatso <f...@n...com>