  • 21. Data: 2010-03-10 17:04:14
    Temat: Re: Dwa rachunki praw pochodnych?
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > a to nie można "kompresowac" zlecen zanim wyjdą na rynek ?
    > ło matko, utrzymywac depozyt tylko po to zeby sie wyciągi zgadzały ?
    >
    > excel chyba byłby tańszy, albo machnij coś w c#...

    Czasem jest taka potrzeba, żeby to w ten sposób rozdzielać. Poza tym depozyt
    z kilku portfeli znosi się automatycznie, więc jak masz przeciwstawne
    pozycje, to nie przekracza kilkudziesięciu (max kilkuset) złotych od pary.
    Dombrek

  • 22. Data: 2010-03-10 17:09:52
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > depozyt z kilku portfeli znosi się automatycznie, więc jak masz
    > przeciwstawne pozycje, to nie przekracza kilkudziesięciu (max kilkuset)

    przydałby sie konkretny przykład, prowizje sie jednak nie znoszą,, choc mogą
    spaść bo obrót sam sie generuje :). Kilka razy "myślałem" o tym intensywnie
    i nawet troche eksperymentowałem "offline"...
    ale to raczej awaryjnie a nie strategicznie. Nie mogłem znaleźć praktycznego
    zastosowania tego "tricku.

    george