  • 31. Data: 2004-01-31 14:04:34
    Temat: Re: Druczek ?
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4" napisał:

    | Tosz to najnormalniejszy nr stacjonarny w strefie numeracyjnej "42" czyli
    | strefie podległej TP S.A. Łódź ...

    I o to właśnie chodzi, że to numer z Tepsy.

    | Wrrr .... i jakośna stronach 3 operatorów, których przejrzałem nr ten nie
    | jest ogłaszany jako bezpłatny ...

    Co nie oznacza, że połącznie z tym numerem nie może być bezpłatne lub tańsze
    niż z 0-8013.

    Pozdr.,

  • 32. Data: 2004-01-31 14:15:09
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvgcjm$iri$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > Co nie oznacza, że połącznie z tym numerem nie może być bezpłatne lub
    tańsze
    > niż z 0-8013.

    "Można przecież zadzwonić za darmo ... brzmi to jak zapewnienie 0-800 ...
    sorry ... "Przy spełnieniu odpowiednich warunków możesz zadzwonić i zapłacić
    mniej niż za połączenie z nr 0-801 ... "

    Dla mnie tamto zdanie miało w zamiarze wprowadzić lekko w błąd .. bądź ktoś
    zakładał po prostu , że wszyscy mieszkamy w łodzi ... .

    Ej - łódź ... jak pozbędziecie się problemu zwanego I3 to może pogadamy o
    przeprowadzce ... ;)

    Co do twojego zdania - masz absolutną rację ... zacytowany przedmówca nie ma
    racji ;)
    pozdrawiam
    SP na L4

  • 33. Data: 2004-01-31 23:32:26
    Od: "krab" <_...@k...pl>

> [...]
    > I o to właśnie chodzi, że to numer z Tepsy.
    > Co nie oznacza, że połącznie z tym numerem nie może być bezpłatne lub

    to sie nazywa 'sila reklamy'
    to cos jakby natenczas kdy mbank oglosil podwyzke dla wygody swoich klientow
    :-)
    bo oczywizda o tym ze za usluge te placi sie dodatkowo kilkanascie/dziesiat
    zl - reklama milczy :-) no ale oczywiscie polaczenie z lodz_city w tpsa jest
    zadarmoche ! i to jezd najwazniejsze

  • 34. Data: 2004-02-01 18:47:35
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Użytkownik Jarosław Łysio napisał:

    > porach
    > się

    > Z telefonu stacjonarnego Tepsy:
    > TP Darmowe Wieczory i Weekendy - bezpłatne od 20:00 do 08:00 i przez cały
    > dzień w weekendy i święta,
    > TP Darmowe Weekendy - bezpłatnie przez cały dzień w weekendy i święta.

    A jeśli ktoś jest spoza strefy numeracyjnej 0-42, to w planie "Darmowe
    Weekendy" w dni powszednie od 20 do 8 również dzwoni na numery łodzkie
    za darmo :)

    Marek

  • 35. Data: 2004-02-02 00:15:44
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Jarosław Łysio" napisał:
    >
    > Z telefonu stacjonarnego Tepsy:
    > TP Darmowe Wieczory i Weekendy - bezpłatne od 20:00 do 08:00 i przez cały
    > dzień w weekendy i święta,
    raczej za zryczałtowaną opłatą abonamentową ~42zł/m-c
    (w porównaniu do taryfy standardowej)

    > TP Darmowe Weekendy - bezpłatnie przez cały dzień w weekendy i święta.
    j.w. za opłatą ~27zł/m-c