  • 1. Data: 2004-01-23 23:02:34
    Temat: mBank - koniec darmochy ;)
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    mBank wprowadza od 24.01.
    :
    opłaty za wypłaty ze wszystkich bankomatów - niezależnie od sieci, kwoty i
    lokalizacji 10 Euro wg średniego kursu NBP z dnia rozliczenia transakcji
    opłaty za przelewy między rachunkami w mBanku - 4 Euro wg kursu jak wyżej
    opłaty z aprzelewy do innych banków - 12 Euro wg kursu jak wyżej
    przelewy zagraniczne dodatkowo obarczone zostaną opłatą zabezpieczającą(o ile
    pojawią się w ofercie) o wysokości 33,3% kwoty przeliczonej na Euro wg
    średniego kursu NBP z najbliższego dnia roboczego poprzedzającego złożenie
    zlecenia przelewu i przeliczonej na PLN wg kursu sprzedaży BRE z dnia
    księgowania przelewu na rachunku docelowym

    opłaty powyższe mają przybliżyć ofertę mBanku do Unii Europejskiej
    80% przychodów uzyskanych z ww. opłat zostanie przeznaczone na ciągłe
    stypendium edukacyjne dla internauty Życzliwy w uznaniu dla jego refleksu
    informacyjnego

    pozdr
    hidie

  • 2. Data: 2004-01-23 23:04:33
    Temat: Re: mBank - koniec darmochy ;)
    Od: h...@o...pl

    > mBank wprowadza od 24.01.
    > :
    ><ciach>

    żartuję

    ;-)

    hidie

  • 3. Data: 2004-01-23 23:10:00
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@o...pl>

    Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > żartuję
    >
    > ;-)
    >
    > hidie

    Chcesz odpowiadać za serię zawałów i wylewów!? :-)
    PW

  • 4. Data: 2004-01-24 09:17:34
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "hidie" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mBank wprowadza od 24.01.

    znajac polskie realia - mysle, ze jeszcze kilka takich postow, a mbank
    odczuje na wlasnej skorze co to znaczy szum medialny
    mnie osobiscie cieszy jedno, ze ilosc pretorian juz bliska zeru, byc moze
    dokona samoczynnego wyzerowania,, bo nie ma nic gorszego niz bezktytyczna
    balwochwalczosc, jaka w przypadku tego mcus ciagle wystepuje

  • 5. Data: 2004-01-24 11:11:54
    Temat: Druczek ?
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    Tu podepnę :)

    Czy na stronach mBanku w widocznym miejscu już umiescili druczek: Zamknij
    konto ?
    Po chyba się teraz będzie mocno przydawał ;))
    A na serio - z mBanku korzystam bardzo sporadycznie, jestem dla nich
    'planktonem', do tej pory nie zamykałem, bo 'jeść nie wołało', ale teraz
    wiadomo, że idzie ku bardziej płatnemu, może wprowadzą za samo posiadanie?
    Nie używane - zamykamy. Ktoś to przerabiał w mbanku? Jakiś standardowy
    druk, jaką mają szybkość (swoją zwykłą, czyli 'Poczta dostarcza do nas w
    ciągu miesiąca', czy moze szybciej? ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-01-25 16:10:00
    Temat: Re: Druczek ?
    Od: "david" <W...@o...pl>

    hej,
    a co to - Inteligo ?? w mBanku dzwinisz na mLinię i po prostu składasz
    dyspozyvje zamknięcia rachunku

    pozdr
    david

  • 7. Data: 2004-01-25 16:25:47
    Temat: Odp: mBank - koniec darmochy ;)
    Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm>

    Napisalem maila do mBanku z pytaniem czy bedzie nowa TOiP? Bardzo szybko
    odpowiedzili, ze wszystko bedzie na strona mBankku 26 stycznia 2004 r. więc
    cos sie szykuje...

  • 8. Data: 2004-01-25 16:26:02
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    david wrote:
    > hej,
    > a co to - Inteligo ?? w mBanku dzwinisz na mLinię i po prostu składasz
    > dyspozyvje zamknięcia rachunku

    Zamykałeś już w ten sposób? Byłby to pierwszy bank, w którym umowę
    prowadzenia rachunku można wypowiedzieć "na gębę".

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2004-01-25 16:31:27
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > hej,
    > a co to - Inteligo ?? w mBanku dzwinisz na mLinię i po prostu składasz
    > dyspozyvje zamknięcia rachunku

    Mam wrażenie, ze jesteś w błędzie.
    Pisemko odpowienie należy wysłać.

  • 10. Data: 2004-01-25 16:49:53
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > Zamykałeś już w ten sposób? Byłby to pierwszy bank, w którym umowę
    > prowadzenia rachunku można wypowiedzieć "na gębę".

    Zamykałem w ten sposób w CITI.
    Udało się juz za trzecim razem.