  • 1. Data: 2005-05-19 18:20:07
    Temat: Dostep do mbanki i multibanku-problem z wyswietlaniem strony
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Od wczoraj nie wyswietlaja mi sie strony
    https://www.mbank.com.pl/ib_login.asp oraz https://moj.multibank.pl/. Mam
    internet w sieci osiedlowej, inne strony chodza bez problemu, takze nie wiem
    co to moze byc za przyczyna. Przez ok. godzine dostep do stron sie pojawil.
    Teraz znow brak. Rok temu podobnie dzialo sie z VW, a przyczyna tkwila po
    stronie providera internet. banku, ktory nie wszedzie rozpowszechnial
    sygnal(lub cos w tym stylu, bo sie na tym dokladnie nie znam; w jednych
    sieciach sygnal byl w innych nie), po jednym dniu po interwencji w VW
    problem usuneli i wrocilo wszystko do normy.
    Czy interweniowac w mBanku, Multibanku czy u swojego dostawcy internetu?
    Jednak, jezeli wszystkie inne strony chodza bez problemu oraz strony
    informacyjne mBanku i Multi, to problem nie jest chyba u dostawcy internetu.

  • 2. Data: 2005-05-19 18:24:21
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof wrote:
> [...]
    > internetu? Jednak, jezeli wszystkie inne strony chodza bez problemu
    > oraz strony informacyjne mBanku i Multi, to problem nie jest chyba u

    Godzinę temu logowałem się bezproblemowo do Multibanku.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2005-05-19 18:27:17
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-19 20:20- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Krzysztof, gdy pisał(a):
    [...]
    > Czy interweniowac w mBanku, Multibanku czy u swojego dostawcy internetu?
    > Jednak, jezeli wszystkie inne strony chodza bez problemu oraz strony
    > informacyjne mBanku i Multi, to problem nie jest chyba u dostawcy internetu.

    SOA # 1 (TP DSL)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2005-05-19 18:28:41
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jednak, jezeli wszystkie inne strony chodza bez problemu oraz strony
    > informacyjne mBanku i Multi, to problem nie jest chyba u dostawcy

    Problem jest po stronie twojego dostawcy http://www.espol.com.pl/ do czego
    on sam się już przyznał;
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    02055&t=702055&sr=dd&pn=2

  • 5. Data: 2005-05-19 18:39:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K.K." <e...@d...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    > Problem jest po stronie twojego dostawcy http://www.espol.com.pl/ do
    > czego on sam się już przyznał;
    > http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    02055&t=702055&sr=dd&pn=2

    Dzieki za szybka odpowiedz

  • 6. Data: 2005-05-19 19:45:58
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Krzysztof napisał:
> [...]
    > Mam internet w sieci osiedlowej, inne strony chodza bez problemu, takze
    > nie wiem co to moze byc za przyczyna. Przez ok. godzine dostep do stron

    Tak przy okazji to sugeruję Tobie "załatać" system, bo patrząc po
    nagłówkach wiadomości wysyłanych na grupę z Outlook Expressa widać, że
    nie masz wszystkich poprawek na system i OE (Twój OE nie wstawia
    deklaracji użytego zestawu znaków i niektóre czytniki wyświetlając
    polskie znaki z Twoich postów zamieniają je na "krzaki").

    Polecam lekturę informacji na stronach:
    http://evil.pl/pip/netykieta.html
    http://evil.pl/pip/czytniki.html
    http://evil.pl/pip/ustaw.html
    http://evil.pl/pip/OE.html

    ale przede wszystkim wizytę na witrynie MS Windows Update -
    http://windowsupdate.microsoft.com/

    Uchronisz się w ten sposób przed szkodnikami, które wykorzystując dziury
    systemowe instalują się na dysku. A do Outlook Expressa polecam
    rozszerzenie OE PowerTool
    (http://www.it-faq.pl/DesktopDefault.aspx?tabid=331) które usuwa
    większość błędów i niedoróbek tego programu.

    K.

  • 7. Data: 2005-05-19 19:59:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...
> [...]
    > użytego zestawu znaków i niektóre czytniki wyświetlając polskie znaki z
    > Twoich postów zamieniają je na "krzaki").

    System mam zalatany, wszystkie poprawki zainstalowane po SP2. Pisze
    generalnie bez polskich znakow, stad nie wiem w czym problem.

  • 8. Data: 2005-05-19 21:40:26
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Krzysztof napisał:

    > System mam zalatany, wszystkie poprawki zainstalowane po SP2. Pisze
    > generalnie bez polskich znakow, stad nie wiem w czym problem.

    W wiadomości M-ID <d6imfu$hf6$1@news.onet.pl> odpowiadając K.K. cytujesz
    jego tekst, który ma polskie znaki, a Twój OE tego nie uwzględnił.
    Rozumiem, że nie używasz polskich znaków, ale wystarczy, że odpowiadasz
    na post, który takie zawiera i już wychodzą "krzaki". Czy tak ciężko
    ustawić te opcje - http://evil.pl/pip/OE.html ? Przecież nie robi się
    tego codziennie. Problem w tym, że utrudniasz czytanie innym. Wystarczy
    spojrzeć w nagłówek Twoich wiadomości, żeby przekonać się, że brakuje im
    linijki (opisanej tu http://evil.pl/pip/ustaw.html):

    K.