  • Data: 2003-11-14 09:46:08
    Temat: Re: Dostałem kredyt hipoteczny w PKOPB i co dalej...
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WaldeK" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bp25q9$i1a$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Dostałem kredyt hipoteczny w PKOPB, jestem zadowolny :-). Mam parę pytań

    gratuluję ... dziwny jest ten bank, że takim osobom daje kredyt ..
    zapytaj o wszystko w banku - zanim nie wyjaśnisz wszelkich wątpliwości nie
    podpisuj umowy

    a skoro spełniasz warunki banku, to oni będą cię traktować jak Klienta -
    pytaj o wszystko i wyjaśniaj wątpliwości
    wbrew pozorom pracownicy działu kredytów są uprzejmi i myślę, że na
    wszystkie pytania odpowiedzą

    co ci z tego, że ktoś na grupie powie, że możesz negocjować zmianę terminu
    spłaty ?
    spytaj najpierw w banku, a dopiero kiedy uzyskasz niesatysfakcjonującą
    odpowiedź, zweryfikuj ją na grupie (a lepiej sam poszukaj w regulaminie lub
    spytaj osobę, która udzieli w banku odpowiedzi, na jakiej podstawie
    odpowiedź została udzielona)

    -na weksel musisz nakleić znaczek opłaty skarbowej
    -prowadzenie konta zgodnie z tabelą opłat i prowizji na www.pkobp.pl lub pod
    numerem infolinii, który również znajduje się na www.pkobp.pl
    -termin spłaty uzgodnij z bankiem przed podpisaniem umowy

    --
    pozdrawiam
    plusz