  • Data: 2003-11-15 12:07:17
    Temat: Re: Dostałem kredyt hipoteczny w PKOPB i co dalej...
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro moge weksel kupić za 1 zł, to dlaczego Pani z "kredytów" kazała za
    > 109??? (kredyt wysokości 109 000, może to jest jakiś przelicznik)

    Z tego co wiem to standardowo weksel może być maksymalnie
    na kwotę 1000zł każda dodatkowa złotówka dopłaty umożliwia
    podwyższenie tej kwoty o kolejne 1000 zł. Dla mnie to jest trochę
    chore że bank podwójnie się zabezpiecza kosztem klienta. 109 zł to
    może nie majątek jak spojrzeć na całą kwotę kredytu jednak zawsze.

    Pozdr axell