  • Data: 2003-11-14 23:38:55
    Temat: Re: Dostałem kredyt hipoteczny w PKOPB i co dalej...
    Od: vojtus <v...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@s...preczgazeta.pl> wrote:

    > A czy w regulaminie jest o tym mowa? Każ sobie wskazać palcem.

    Tez probowalem w Gliwicach bez roru ale sie abolutnie i bezwzglednie nie
    dalo - po prostu beton. Probowalem tez zmienic w umowie wczesniejsza splate
    uniezaleznic od toip i wywalic punkt ze prezesik z kumplami ustala sobie
    marze ale takze beton. Czy komus sie udalo gdzies negocjowac umowe z PKO BP
    SA?

    Pozdrowka
    LEO