    From: "tomek" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dostałem dzi? TOiP z mbanku - pocztą.
    Date: Fri, 13 Feb 2004 14:55:24 +0100

    Od 15 lutego wykonanie bezpłatnych dotychczas przelewów zewnętrznych i
    zewnętrznych zleceń stałych z rachunków eKONTO, izzyKONTO i eMAX będzie
    kosztowało 0,50 zł.
    Bezpłatne pozostaną miedzy innymi: usługa mTRANSFER, przelewy dokonywane w
    celu zakupu jednostek funduszy w SFI, a także przelewy do ZUS i US
    wykonywane z mBIZNES Konta.

    http://www.mbank.com.pl/zmiany.html