  • 1. Data: 2004-02-12 19:48:47
    Temat: Dostałem dziś TOiP z mbanku - pocztą.
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Przy okazji przysyłania mi nowej umowy o karte VE, mbank był tak miły
    i przesłał mi regulamin konta, SFI i VE, a do tego TOiP ;).

    Patrzę i oczom nie wierzę, bo wcale nie ma opłat za przelewy, moja
    radość nie zna granic.

    I tak rachunek ekonto (kanał internet, WAP, IVR):

    a) dokonanie przelewu zdefiniowanego 0 zł
    b) dokonanie przelewu na dowolny rachunek 0 zł

    emax (kanał internet, WAP, IVR):

    a) dokonanie przelewu zdefiniowanego 0 zł

    izzykonto (kanał internet, WAP, IVR):

    a) dokonanie przelewu zdefiniowanego 0 zł
    b) dokonanie przelewu na dowolny rachunek 0 zł

    Także chcę napisać, że opłaty za przelewy w mbanku to plotka
    rozpowszechniana przez zaplute karły reakcji
    Dziękuję mbankowi, że poinformował mnie o braku opłat za przelewy, tak
    mógłbym w swej nieświadomości przelać mój mOsad do innego banku i
    zdefiniować tamże wypłatę wynagrodzenia.

    Z mojej strony jeden wielki ROTFL .... 3 dni przed podwyżką dostałem
    starą TOiP ... LOL. Lepiej jakby oddali to na makulaturę, przynajmniej
    mieli by z tego jakiś przychód ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2004-02-13 13:55:24
    Temat: Re: Dostałem dzi? TOiP z mbanku - pocztą.
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    Od 15 lutego wykonanie bezpłatnych dotychczas przelewów zewnętrznych i
    zewnętrznych zleceń stałych z rachunków eKONTO, izzyKONTO i eMAX będzie
    kosztowało 0,50 zł.
    Bezpłatne pozostaną miedzy innymi: usługa mTRANSFER, przelewy dokonywane w
    celu zakupu jednostek funduszy w SFI, a także przelewy do ZUS i US
    wykonywane z mBIZNES Konta.

    http://www.mbank.com.pl/zmiany.html

  • 3. Data: 2004-02-13 14:08:32
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "tomek" <t...@i...pl> napisała:

    > Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > Od 15 lutego wykonanie bezpłatnych dotychczas przelewów zewnętrznych i
    > zewnętrznych zleceń stałych z rachunków eKONTO, izzyKONTO i eMAX będzie
    > kosztowało 0,50 zł.
    > http://www.mbank.com.pl/zmiany.html

    1. Odpowiadaj pod cytatem
    2. Czytaj posty do końca zanim odpowiesz

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2004-02-14 09:06:16
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > [ciach]

    > 1. Odpowiadaj pod cytatem
    > 2. Czytaj posty do końca zanim odpowiesz

    Bardzo słuszna uwaga...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 5. Data: 2004-02-14 14:49:52
    Temat: Re: Dostałem dziś TOiP z mbanku - pocztą.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004 20:48:47 +0100, Dentarg <d...@i...com> wrote:

    >Z mojej strony jeden wielki ROTFL .... 3 dni przed podwyżką dostałem
    >starą TOiP ... LOL. Lepiej jakby oddali to na makulaturę, przynajmniej
    >mieli by z tego jakiś przychód ...
    Dostales AKTUALNĄ TOiP :)

    WAM
    --
    Poszukuje firmy wyzbywajacej sie sprzetu komputerowego.
    Chodzi o sprzet jeszcze w miare sprawny.