  • 1. Data: 2004-05-21 08:44:57
    Temat: Dostalem czyjegos PIN-a (SEB)
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    no wlasnie - przyslali mi formularz do wypelnienia a w kopertce jeszcze
    niespodzianka :) PIN pana F. z Kwidzyna :)
    I co teraz robic - obsobaczyc ich czy jak ? Kopertak z PIN-em lezy sobie
    nierozerwana i czeka
    Panie F. z Kwidzyna moze czytasz Pan liste to sie odwzwij :)

    maciek

  • 2. Data: 2004-05-21 10:26:37
    Temat: Re: Dostalem czyjegos PIN-a (SEB)
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    > Panie F. z Kwidzyna moze czytasz Pan liste to sie odwzwij :)
    > maciek

    Moj listonosz ciagle dostarcza do mojej klatki rzeczy z inych ulic.
    Najlepiej wrzuc do zwrotow - albo tak mi na poczcie powiedzieli - do
    najblizszej skrzynki pocztowej

  • 3. Data: 2004-05-21 10:38:14
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > Moj listonosz ciagle dostarcza do mojej klatki rzeczy z inych ulic.
    > Najlepiej wrzuc do zwrotow - albo tak mi na poczcie powiedzieli - do
    > najblizszej skrzynki pocztowej

    Z listonoszem można sobie łatwo poradzić.
    Jeden telefon do nadzoru wystarczy, żeby listonosz się poprawił lub
    stracił pracę.

  • 4. Data: 2004-05-21 10:50:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Z listonoszem można sobie łatwo poradzić.
    > Jeden telefon do nadzoru wystarczy, żeby listonosz się poprawił lub
    > stracił pracę.

    Nadzoru? Na poczte gdzie pracuje do naczelnika?
    Dzownilem kilka razy i byc moze do mnie juz obcych rzeczy nie dostarcza
    (wszystkie moje listy sygnowal podpisem ;), ale ciagle widze na gorze
    skrzynki listy z zupelnie innymi ulicami niz moja.

  • 5. Data: 2004-05-21 11:31:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    poilkj <u...@d...invalid> wrote:
    > Z listonoszem można sobie łatwo poradzić.
    > Jeden telefon do nadzoru wystarczy, żeby listonosz się poprawił lub
    > stracił pracę.

    Jakby na potwierdzenie - wlasnie naskrzynce leza hasla jednorazowe z mBanku
    dla kogos, kto mieszka pod zupelnie innym adresem z zupelnie inym kodem
    pocztowym. Zgadza sie tylko numer bloku i mieszkania. Ten listonosz jest
    jakis pomylony

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-05-21 12:19:19
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński:

> [...]
    > (wszystkie moje listy sygnowal podpisem ;), ale ciagle widze na gorze
    > skrzynki listy z zupelnie innymi ulicami niz moja.

    a kwoty przekazów też na skrzynce kładzie?
    :)))
    zbyszko janke

  • 7. Data: 2004-05-21 12:22:00
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > a kwoty przekazów też na skrzynce kładzie?

    albo renty/emerytury?
    :)))
    zbyszko janke

  • 8. Data: 2004-05-21 13:00:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    janke <j...@p...onet.pl> wrote:

    > albo renty/emerytury?
    > :)))

    Na skrzynce to klada ludzie, do ktorych to doszlo. Kasy zapewne nie oddaja
    ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-05-21 13:14:03
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Jesli masz "po drodze" odnies do oddzaialu banku, ktory byl nadawca. Jesli
    stwierdza, ze "brak znamion ujawnienia tajemnicy" ;-) przesla do Pana F
    jeszcze raz.
    PL

  • 10. Data: 2004-05-21 13:46:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik PL napisał:
    > Jesli masz "po drodze" odnies do oddzaialu banku, ktory byl nadawca. Jesli
    > stwierdza, ze "brak znamion ujawnienia tajemnicy" ;-) przesla do Pana F
    > jeszcze raz.

    ciekawe kto dostanie tym razem :)))