  • 61. Data: 2004-12-26 10:04:23
    Temat: Re: Domokrążcy z Citibanku
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-25 09:34, Użytkownik Szyba napisał:

    > .....problem w tym, że nie jest. NIE MA WCALE PODPISU. Ot tak, przyszła
    > karta......Na wniosku nie ma również daty.

    Ty udajesz, czy naprawdę nie potrafisz przeczytać tego, co się do
    ciebie pisze?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 62. Data: 2004-12-26 10:10:32
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd ty bierzesz te wiadomości :)
    > Citi nikomu nie wysyła kart bez wniosku o ich wydanie.
    > Każdy potencjalny nabywca jest sprawdzany w BIK'u.
    > Poza tym bankowi nie zależy na klientach, którzy nie będą tej karty
    używać,
    > lub nie będą mieli możliwości spłaty zaciągniętego kredytu.

    Taki co chodzi po domach to nie dla przyjemności to robi. Jak poda więcej
    adresów klientów zainteresowanych kartą to więcej dostaje pieniążków. I
    dlatego pewnie Pisza że klient chce kartę .

    Tomasz

  • 63. Data: 2004-12-26 11:10:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Ty udajesz, czy naprawdę nie potrafisz przeczytać tego, co się do ciebie
    > pisze?

    Czy udajesz, czy nie rozumiesz, że nie każdy musi byc mastachem od prawa
    bankowego, ustawy o stosownych instrumentach itede?

    Człowiek opisał (jego zdaniem) stan faktyczny, a znając uczciwość banków
    (tzw. instytucji zaufania publicznego) pyta o radę, co ma zrobić, bo
    wie, że nic dobrego go z tamtej strony nie oczekuje.

    M.

  • 64. Data: 2004-12-26 11:16:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-26 12:10, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Czy udajesz, czy nie rozumiesz, że nie każdy musi byc mastachem od prawa
    > bankowego, ustawy o stosownych instrumentach itede?

    Kilka osób napisało, że podpis na wniosku był, więc po co się upierać
    że go nie było? Nie trzeba być żadnym mastahem od żadnego prawa, żeby
    wiedzieć o znaczeniu podpisu, jeszcze coś wytłumaczyć?

    > Człowiek opisał (jego zdaniem) stan faktyczny, a znając uczciwość banków
    > (tzw. instytucji zaufania publicznego) pyta o radę, co ma zrobić, bo
    > wie, że nic dobrego go z tamtej strony nie oczekuje.

    Adam Płaszyca odpowiedział to kilkanaście postów temu, jakby ktoś
    potrafił czytać, to by skończył ten thread, prawda?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 65. Data: 2004-12-26 12:57:47
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Na kredytowkach w citku na karcie jest namalowany podpis ktory skladales,
    > wiec musi tam byc.
    > Jest to podpis twojej zony?
    >
    > pozdr

    podpis jest wydrukowany tylko na kartach ze zdjęciem
    jak karta nie ma zdjęcia to i nie ma naniesionego podpisu
    pzdr

  • 66. Data: 2004-12-27 21:34:54
    Od: "Szyba" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:cqjet5$le$2@news.dialog.net.pl...
    > Dnia 2004-12-25 09:33, Użytkownik Szyba napisał:
    >

    > Z tego wynika że na oryginale jest podpis, jeszcze czegoś nie rozumiesz?

    ......bo zona twierdzi, że nic nie podpisywała. Ty twierdzisz, że na
    oryginale jest podpis. Moja żona- że nie było. Komu mam wierzyć????

    > Skąd wiesz?

    .....bo mieszkam z moją żoną. Żona z reguły wspomniała by o takim drobiazgu
    B-)
    Pzdr!
    Szyba

  • 67. Data: 2004-12-27 21:47:36
    Od: "Szyba" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Neo" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Na kredytowkach w citku na karcie jest namalowany podpis ktory skladales,
    > wiec musi tam byc.
    > Jest to podpis twojej zony?

    Kartę obejrzałem ze wszystkich stron, takoż wszystkie dokumenty. Nigdzie nie
    ma żadnego podpisu. Dodatkow- na papierku z kartą jest informacja, że
    "zawarcie Umowy następuje w momencie otrzymania niniejszych oświadczeń".
    Karta przyszła pocztą, czyli nie ma żadnego dowodu, że dotarła. Ergo- mogę
    wyrzucić do kosza, i po sprawie????
    Pzdr!
    Szyba

  • 68. Data: 2004-12-27 21:49:52
    Od: "Szyba" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > z kontekstu wynika ze pytanie odnosi sie do sprawdzenia informacji w bik
    > przez bank

    W rzeczy samej. Jeśli sprawdzenie w BIK miałoby zajmować dużo czasu (np.
    trzy tygodnie)- byłaby to informacja, że wniosek żony tego nie przechodził.
    Pzdr!
    Szyba

  • 69. Data: 2004-12-27 22:47:42
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-27 22:49, Użytkownik Szyba napisał:

    > W rzeczy samej. Jeśli sprawdzenie w BIK miałoby zajmować dużo czasu (np.
    > trzy tygodnie)- byłaby to informacja, że wniosek żony tego nie przechodził.

    Wniosek nie musi "przejść" przez BIK.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 70. Data: 2004-12-27 23:05:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-27 22:34, Użytkownik Szyba napisał:

    > ......bo zona twierdzi, że nic nie podpisywała. Ty twierdzisz, że na
    > oryginale jest podpis. Moja żona- że nie było. Komu mam wierzyć????

    Skoro ona nie podpisała, a na wniosku był podpis, to oznacza że ktoś
    inny podpisał, prawda?

    Może umknęło?:)

    --
    Marcin Nowakowski