  • 51. Data: 2004-12-25 20:27:46
    Temat: Re: Domokrążcy z Citibanku
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A o czym ja napisałem? Podpowiem ci
    > http://www.bik.pl/biknewdom/wniosek_klienta_indywidu
    alnego.htm
    > Rozumiesz już?

    zdaje sie ze caly ten temat dotyczy analizy wniosku w citi, a oni chyba nie
    wystepuja o sprawdzenie danych jako osoba indywidualna

  • 52. Data: 2004-12-25 20:32:00
    Od: "Neo" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Szyba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wniosek
    > ...ale nie został. Przyszła karta. Mam kopię w domu. Żona karty nie chce.
    > Jakie bzdury opowiadam????
    >
    > Pomijając podpis, do
    >
    > Brawo! problem w tym, że nikt nie dzwonił z prośbą o potwierdzenie.
    > Pzdr!
    > Szyba

    Tomek ma racje wniosek musi byc podpisany, inaczej nikt ci nie wyda karty,
    no chyba ze ktos podrobil (szczerze mowiac watpie). Moze twoja zona nie chce
    sie przyznac ze podpisala

    Na kredytowkach w citku na karcie jest namalowany podpis ktory skladales,
    wiec musi tam byc.
    Jest to podpis twojej zony?

    pozdr

  • 53. Data: 2004-12-25 20:34:20
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > I co z tego wynika?

    dla ciebie oczywiscie nic, ale dla banku osoba pelnoletnia jest
    bardziej "bezpieczna", karta kredytowa to pieniądze banku, więc dba się o nie
    szczególnie

  • 54. Data: 2004-12-25 20:36:59
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-25 21:27, Użytkownik Seba napisał:

    > wystepuja o sprawdzenie danych jako osoba indywidualna

    Zdaje się, że Szyba zadał pytanie jak długo trwa sprawdzenie danych w BIK.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 55. Data: 2004-12-25 20:59:11
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-25 21:34, Użytkownik Seba napisał:

    > dla ciebie oczywiscie nic, ale dla banku osoba pelnoletnia jest

    Tak, dla mnie nic, bo ja odpowiadam za osobę, której kartę wyrabiam.

    > bardziej "bezpieczna", karta kredytowa to pieniądze banku, więc dba się o nie
    > szczególnie

    Jak to dobrze, że inne banki nie "myślą" podobnie jak Citi i
    umożliwiają wydanie karty osobie niepełnoletniej...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 56. Data: 2004-12-25 21:29:30
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jak to dobrze, że inne banki nie "myślą" podobnie jak Citi i
    > umożliwiają wydanie karty osobie niepełnoletniej...

    jak to dobrze, ze Citi pomimo swojej "bezsensownej" polityki ma wydanych
    ponad 500tys. kart kredytowych....
    a ich polityka kredytowa nie zalezy ode mnie ani od ciebie

  • 57. Data: 2004-12-25 21:35:55
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> napisał(a):

    > Zdaje się, że Szyba zadał pytanie jak długo trwa sprawdzenie danych w BIK.

    przeczytaj jeszcze raz post Szyby i wcześniejszy post tomka, do którego szyba
    się odniósł pytając o Bik :

> [...]
    >zarabiającej gruuuuuuubo poniżej wymaganego przez Shiti limitu? Dodatkowo
    >mimo okazania karty kredytowej z innego banku ? Ergo- małżonka moja jest
    >typowym przykładem osoby, która może nie mieć na spłatę kredytu, a jeśli
    >będzie miała, to nie bedzie karty używać. A po raz kolejny napiszę- karta
    >została przysłana, bez podpisania wniosku przez moją żonę. Ergo- cały wywód
    >do kosza.
    >Pzdr!
    >Szyba
    >P. S. A ile trwa sprawdzenie w BIK-u ????

    z kontekstu wynika ze pytanie odnosi sie do sprawdzenia informacji w bik
    przez bank

  • 58. Data: 2004-12-25 21:51:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-25 22:29, Użytkownik Seba napisał:

    > jak to dobrze, ze Citi pomimo swojej "bezsensownej" polityki ma wydanych
    > ponad 500tys. kart kredytowych....

    I o czym to świadczy? Ciekawe kto ma obecnie największy przytrost
    kart, bo śmiem wątpić w to czy Citi...

    > a ich polityka kredytowa nie zalezy ode mnie ani od ciebie

    Pierwszy raz się z Tobą zgodzę ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 59. Data: 2004-12-25 21:54:18
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-25 22:35, Użytkownik Seba napisał:

    > z kontekstu wynika ze pytanie odnosi sie do sprawdzenia informacji w bik
    > przez bank

    No więc bank informację z BIK ma "od ręki".

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 60. Data: 2004-12-25 23:01:17
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > No więc bank informację z BIK ma "od ręki".

    ciesze sie ze doszlismy do tego samego wniosku