  • 1. Data: 2005-11-10 23:32:52
    Temat: Dolary i Euro
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    w jaki sposob niewielka kwote (500.00) pieniedzy w dolarach i euro mozna
    pomnozyc? w jaki sposob najlepiej to ulokowac w banku? zwykle konto ma
    marne odsetki wiec sie nie oplaca. moze jakies fundusze inwestycyjne czy
    cos? chodzi mi o mozliwosci ulokowania BEZ ryzyka czyli fundusze akcyjne
    nie wchodza w gre. jakies przyklady poprosilbym...

  • 2. Data: 2005-11-11 11:13:01
    Temat: Re: Dolary i Euro
    Od: "Palm" <palm@/////NIE-SPAMUJ////acn.///waw///.pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    >inwestycyjne czy cos? chodzi mi o mozliwosci ulokowania BEZ ryzyka
    >czyli fundusze akcyjne nie wchodza w gre. jakies przyklady

    Lokaty bankowe - walutowe.
    Ewentualnie możesz poszukac czegos takiego jak w BPH bylo lokata
    inwestycyjna (wplata w $ lub PLN) na ktorej oprocentowanie stale
    wynosi chyba 1% + ewentualne zyski ze wzrastajacych index'ów
    giełdowych.
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 3. Data: 2005-11-11 14:24:20
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    Palm napisał(a):

    > Lokaty bankowe - walutowe.

    lokaty bankowe maja za niskie oprocentowanie (rzedu 0,10%)

> [...]
    > inwestycyjna (wplata w $ lub PLN) na ktorej oprocentowanie stale
    > wynosi chyba 1% + ewentualne zyski ze wzrastajacych index'ów

    o, takie cos juz moze byc... nawet ten 1%

  • 4. Data: 2005-11-11 15:18:26
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    Zblizaja sie Swieta.
    Kup troche towaru i sprzedaj go na ALLEGRO.
    Okolo 20% zarobisz bez problemu a ryzyko bardzo male ze stracisz.

    Znam pare chodliwych artykulow.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-11-11 15:24:39
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >lokaty bankowe maja za niskie oprocentowanie (rzedu 0,10%)

    No nie wiem, u mnie ROR walutowy ma 1% a lokaty zaczynaja sie od 2,15
    i 1,35 % (USD/EUR) - multibank.

    Pzdr.
    Lack

  • 6. Data: 2005-11-11 15:25:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > lokaty bankowe maja za niskie oprocentowanie (rzedu 0,10%)

    GetinBank ma 0,80% przy a'vista i 1,40%(EUR) lub 1,50%(USD) przy lokacie
    1-miesiecznej
    skoro 1% ci wystarcza...

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2005-11-11 15:28:04
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2005 15:24:20 +0100, Sarpedon <f...@t...cy> wklepał(-a):

    >lokaty bankowe maja za niskie oprocentowanie (rzedu 0,10%)

    Może patrzyłeś w PEKAO albo coś w tym rodzaju. ;)
    http://co.multibank.pl/oprocentowanie_lokat/

  • 8. Data: 2005-11-11 15:44:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości
    > lokaty bankowe maja za niskie oprocentowanie (rzedu 0,10%)

    Nie takie niskie w porownaniu z PLN, Dla EUR w BGK do 2,15%
    dla USD -12-mies. Multibank-2,65%(zmienne) Getin do 4%(stale).
    Szczegolnie lokowanie w USD wyglada zachecajaco, gdyz stopa centralna za rok
    powinna dojsc w USA do 5%. Jedynie brak konkurencji na naszym rynku w Polsce
    sprawia, ze banki zawiazaly chyba jakas zmowe i trzymaja niska stope na
    produktach w USD, ale wydaje mi sie ze przelamanie tego jest kwestia czasu.
    Gdyby depozyty w PLN i USD byly odnoszone do stop centralnych to juz za
    niedlugo powinnismy miec depozyty w USD wyzej oprocentowane niz w PLN.

  • 9. Data: 2005-11-12 13:16:43
    Od: "Palm" <palm@/////NIE-SPAMUJ////acn.///waw///.pl>

    Użytkownik "icoteraz" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zblizaja sie Swieta.
    > Kup troche towaru i sprzedaj go na ALLEGRO.
    > Okolo 20% zarobisz bez problemu a ryzyko bardzo male ze stracisz.
    >
    > Znam pare chodliwych artykulow.

    "chodzi mi o mozliwosci ulokowania BEZ ryzyka " - myśle ze Allegro i
    handel w tym przypadku odpada (tym bardziej ze ciezko mu chyba by bylo
    handlowac przez allegro w dolarach ;] )
    --

    P a l m @

  • 10. Data: 2005-11-12 14:24:25
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

> [...]
    >cos? chodzi mi o mozliwosci ulokowania BEZ ryzyka czyli fundusze akcyjne
    >nie wchodza w gre. jakies przyklady poprosilbym...

    Popros kogos aby zalozyl Ci konto tzw Savings na zachodzie.
    W Anglii konta takie sa oprocentowane na okolo 5% i to bez ryzyka i
    sztuczek.