  • 1. Data: 2005-11-10 22:49:01
    Temat: [Kredyt Mieszkaniowy] Fortis Bank - napiszczcie cos zlego...
    Od: "....:: Mach ::...." <m...@g...pl>

    Juz jestem prtawie zdecydowany, mam komplet dokumentow, w poniedzialek mam
    zamiar zlozyc wniosek (0% wkladu wlasnego, 30 lat, CHF)

    ktos byl ostatnio na podobnym etapie i np. zmineil bank?

    Pozdr
    Mach

  • 2. Data: 2005-11-11 20:42:10
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

> [...]
    >
    > Pozdr
    > Mach
    >
    > Ja generalnie sprawdzałam ofertę i wyglada dobrze. Okres oczekiwania na
    rozpatrzenie wniosku jakieś trzy tygodnie, ale warto próbować - dobra oferta.
    Tyle, że trafiłam na tak mało profesjonalnego doradcę, że głowa boli, zresztą
    jak przysłuchiwałam się rozmowie innego klienta z innym doradcą to
    stwierdziłam, że kiepsko mają przeszkoloną kadrę z technik sprzedaży...

    pz

  • 3. Data: 2005-11-11 23:05:11
    Od: "PabloG" <p...@p...onet.pl>

    We wtorek składam wniosek.
    do wad zaliczam LIBOR6m a nie L3m

  • 4. Data: 2005-11-14 17:58:37
    Od: Krzysiek Jerzyna ze Szczecina <p...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Nov 2005 00:05:11 +0100, "PabloG"

    >We wtorek składam wniosek.
    >do wad zaliczam LIBOR6m a nie L3m

    To akurat niekoniecznie musi być wadą :-)

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 5. Data: 2005-11-15 14:51:38
    Od: Magda <m...@n...pl>

    ja juz zlozylam wniosek
    wady (oczywiscie pojecie wzgledne):
    - dlugo sie czeka na rozpatrzenie wniosku kredytowego (ponad 2 tyg)-
    akurat dla mnie to dlugo
    - w trakcie rozpatrywania wniosku zapytalam pania u ktorej skladalam
    dokumenty i ktora stala sie moim formalnym "opiekunem" na jakim etapie
    jest moj wniosek, w odpowiedzi otrzymalam maila do pani analityk, ktora
    wziela moj wniosek w obrobke z prosba o bezposredni kontakt wlasnie z
    analitykiem. Dla mnie to karygodne, ale tego sie nie wie nigdy, na jaka
    osobe sie trafi. Bardzo zla renoma dla banku!!!
    - LIBOR 6m ma swoje wady i zalety - wada napewno jest to ze podlega
    wiekszym wahaniom niz 3m.

    pozdr
    m.

  • 6. Data: 2005-11-17 20:00:10
    Od: "Demski Sebastian" <s...@w...pl>

    > Juz jestem prtawie zdecydowany, mam komplet dokumentow, w poniedzialek mam
    > zamiar zlozyc wniosek (0% wkladu wlasnego, 30 lat, CHF)
    >
    > ktos byl ostatnio na podobnym etapie i np. zmineil bank?

    Witam

    Przyznam, że nie wnikałem głębiej w tą ofertę. Jednak od osoby, nie do końca
    postronnej (dzwoniłem do develepera z pytaniami o mieszkania nowo budowane)
    bo pani mówiła, że współpracują w wieloma bankami i zna większość ofert,
    wyliczyła mi kilka:

    - przewalutowanie 0,5%
    - wcześniejsza spłata dopiero po 2 czy 3 latach nie pamiętam i 1,5%
    - wycena czy ocena nieruchomości przez eksperta przy rozpatrywaniu wniosku o
    kredyt, czyli wg pani to jakieś 600PLN w plecy gdy nie wiadomo jeszcze czy
    dostanę kredyt.

    Nie wiem na ile to prawda. Może ktoś potwierdzi/zaprzeczy.
    Natomiast wg niej dobra dosyć jest nowa oferta (wprowadzona jakoś od
    września) PKO BP. Ogólnie to większość banków ma podobne oferty, jednak
    Fortis to ma dużo takich nieprzyjemnych kruczków, które wychodzą jak się
    głębiej wniknie.
    IMHO pani nie do końca postronna, bo jeśli współpracują z bankami to
    możliwe, iż mają coś z tego, choć przedstawiane przez nią argumenty nie są
    bez sensu, bo przy takiej współpracy:

    - rzeczoznawca robi wycene budowy dla wszystkich mieszkanców na raz,
    - developer uzgadnia kiedy wpływają transze z bankiem bezpośrednio,
    Może coś tam jeszcze było, nie pamiętam.

    Pozdrawiam. Seba