  • 1. Data: 2005-11-10 21:47:24
    Temat: Re: oddzial HSBC w warszawie...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mirek <m...@o...plll> wrote:
    > czy w warszawie przy oddziale tego banku jest bankomat w ktorym moge
    > sprawdzic stan konta w HSBC ?

    nie :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 2. Data: 2005-11-10 21:47:41
    Temat: oddzial HSBC w warszawie...
    Od: Mirek <m...@o...plll>

    witam ponownie,
    czy w warszawie przy oddziale tego banku jest bankomat w ktorym moge
    sprawdzic stan konta w HSBC ?

    z gory dziekuje za odpowiedz!

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 3. Data: 2005-11-10 21:49:07
    Od: Mirek <m...@o...plll>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > nie :)
    -
    powaznie? to jak moge sprawdzic stan konta???

    pozdrawiam
    Mirek

  • 4. Data: 2005-11-10 21:59:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mirek <m...@o...plll> wrote:
    > powaznie? to jak moge sprawdzic stan konta???

    Konta brytyjskiego?
    Dzwon na infolinie brytyjska via skype (taniocha :)
    lub via net.

    HSBC niby w Polsce jest, ale wiesz... ;)

  • 5. Data: 2005-11-10 22:05:52
    Od: Mirek <m...@o...plll>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > Konta brytyjskiego?
    > Dzwon na infolinie brytyjska via skype (taniocha :)
    > lub via net.
    -
    No dobra, skoro jestes zorientowany to kolejne pytanie.. co zrobic jak
    sie zapomnialo security ID ? Czy przez telefon mozna dostac nowy podajac
    wszystkie dane o ktore poprosza?

    pozdrawiam
    Mirek

  • 6. Data: 2005-11-10 22:11:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mirek <m...@o...plll> wrote:
    > No dobra, skoro jestes zorientowany to kolejne pytanie.. co zrobic jak
    > sie zapomnialo security ID ? Czy przez telefon mozna dostac nowy
    > podajac wszystkie dane o ktore poprosza?

    Znaczy hasla zapomniales? Niesterty nie wiem jaka jest procedura nadawania.
    Moze taka jak w Citi - czyli jak sie wyspowiadasz z wszystkiego i odpowiesz
    na podchwytliwe pytania, moze sie obedzie bez przeyslania hasla poczta czy
    wedrowki do placowki.
    Ale pamietaj - HSBC Polska to zupelnie inny bank niz ten brytyjski. W Polsce
    potraktuja Cie jak wariata :)

  • 7. Data: 2005-11-10 22:59:56
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    > Dzwon na infolinie brytyjska via skype (taniocha :)
    > lub via net.
    >
    > HSBC niby w Polsce jest, ale wiesz... ;)

    Ja sprawdzam w bankomatach CitiBanku w Polsce i pokaze Ci ile masz na koncie.
    Co do security ID, to odzyskac to ciezko, bo wyslaja pocztowa tymczasowy, ale
    odblokowac moga jesli pamietasz. Moglo sie zmienic, ale najpierw zadzwon. Masz
    HSBC US czy UK ? Moje tyczyly sie do US.

  • 8. Data: 2005-11-11 08:40:55
    Od: Mirek <m...@o...plll>

    kubakj napisał(a):
> [...]
    > odblokowac moga jesli pamietasz. Moglo sie zmienic, ale najpierw zadzwon. Masz
    > HSBC US czy UK ? Moje tyczyly sie do US.
    Ja mam HSBC UK, i narazie zaden bnkomat mi nie pokazal stanu konta,
    sprobuje w Citibanku..

    pozdrawiam
    Mirek

  • 9. Data: 2005-11-12 08:45:20
    Od: "Iga" <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    > Banki, karty, konta oraz public relations.

    HSBC w Polsce dopiero się rozwija, ale z pewnością nie potraktuje nikogo jak
    wariata.

  • 10. Data: 2005-11-12 09:47:00
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-12 09:45, osobnik podający się za Iga, śmiał stwierdzić, iż:
    > HSBC w Polsce dopiero się rozwija, ale z pewnością nie potraktuje nikogo jak
    > wariata.

    Coś długo i opornie idzie im to "rozwijanie się" ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl