  • 41. Data: 2003-12-05 22:54:40
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@s...pl_> napisał w wiadomości
    news:bqqvff$i07$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Właśnie, Wojtku, czy u Ciebie też jest tak, że pomimo niewyrażenia zgody
    > dostajesz dużo SMS-ów reklamujących IDEĘ, jej produkty, promocje i
    konkursy?

    To jest temat - rzeka, w dodatku nie na tę grupę. Postanowiłem kiedyś to
    wszystko powyjaśniać, ale jakoś mi na razie nie wychodzi...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 42. Data: 2003-12-05 22:55:30
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pół roku SKOŃCZONE.

    Wydaje mi się, że jest to oczywiste.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 43. Data: 2003-12-05 22:56:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > doładowanie za korzystanie toIMHO 5 zeta za rejestracje POPa na stronach
    > IDEI

    5 za rejestrację, gdy jest wprowadzona karta rejestracyjna. 10, gdy karty
    rejestracyjnej nie było.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 44. Data: 2003-12-06 09:23:16
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > 300 p 10 minut 500 p 20 minut 500 p 25 zeta 900 p 50 zeta......

    Nie o to chodziło.

    > Bezprowizyjne - wielokroc sprawdzałem, dodatkowe punkty PROFIT za takowe -
    > ale i tak taniej kupic zdrapkę na allegro - teraz przerzuciłem się tam.

    Ja tam preferuję www.zdrapki.pl
    Poza tym oczywistym jest fakt, że jeśli bank - wydawca karty - nalicza
    prowizję za transakcje bezgotówkowe - to prowizja będzie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 45. Data: 2003-12-06 09:35:10
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqphg0$77i$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:

    > Cała sytuacja by się wyjaśniła, gdyby Robert wysłał jednego maila,
    > ale on bardzo nie chce się dowiedzieć co i jak. :-) A gdybać nie ma
    > sensu...

    z odp.:
    "Formularz dzięki któremu Pan został obecnie przyjęty do Profitu, dotarł
    do nas dopiero w tym roku w listopadzie. Być może był to inny formularz,
    który Pan wysłał później... Niestety nie jesteśmy w stanie określić
    dlaczego dopiero teraz taki formularz do nas dotarł."

    --
    Robert

  • 46. Data: 2003-12-06 09:52:17
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    A punkty stażowe ? Możesz podać przynajmniej imię tego, co to napisał ? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 47. Data: 2003-12-06 13:08:35
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqs8sc$pvh$...@n...onet.pl,
> [...]
    > wiadomości news:bqs7tl$1fk$1@topaz.icpnet.pl...

    > A punkty stażowe ? Możesz podać przynajmniej imię tego, co to napisał

    No mam 1000, czyli 3x300 +100 - OK

    Konrad

    sory za styl - 1 reka mi zostala, druga zszyta i opatrzona

    --
    Robert

  • 48. Data: 2003-12-06 17:13:03
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqs8sc$pvh$...@n...onet.pl,
> [...]
    > wiadomości news:bqs7tl$1fk$1@topaz.icpnet.pl...

    > A punkty stażowe ? Możesz podać przynajmniej imię tego, co to napisał

    Druga odp. (faktycznie sie staraja!):

    "Te 1000 pkt są to żeczywiście punkty za staż za ponad półtora roku. Są
    to 3x 300 pkt oraz 100 pkt powitalnych."

    --
    Robert

  • 49. Data: 2003-12-06 22:27:36
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqtl3l$kdi$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > ^^^^^^
    > ROTFL. Przepisywales to, czy wkleiles z oryginalu?

    opcja 2

    --
    Robert

  • 50. Data: 2003-12-06 22:28:43
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert napisał:

    > Druga odp. (faktycznie sie staraja!):
    >
    > "Te 1000 pkt są to żeczywiście punkty za staż za ponad półtora roku. Są
    ^^^^^^
    ROTFL. Przepisywales to, czy wkleiles z oryginalu?

    Bartol