  • 1. Data: 2005-04-28 08:18:56
    Temat: Doladowanie Heyah w mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mBank umożliwił swoim klientom realizację doładowań telefonów Heyah
    wprost z ich rachunków bankowych.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,10790

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-04-28 08:32:00
    Temat: Re: Doladowanie Heyah w mBanku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > mBank umożliwił swoim klientom realizację doładowań telefonów Heyah
    > wprost z ich rachunków bankowych.
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,10790

    Jesteś pewny, że _umożliwiŁ_ a nie dopiero umożliwi?
    Bo jakoś nie mogę znaleźć tej funkcji w systemie ...

  • 3. Data: 2005-04-28 08:35:58
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > mBank umożliwił swoim klientom realizację doładowań telefonów Heyah

    > wprost z ich rachunków bankowych.
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,10790

    No wreszcie ... juz mi sie znudzilo kupowanie zdrapek.

  • 4. Data: 2005-04-28 09:13:56
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Jesteś pewny, że _umożliwiŁ_ a nie dopiero umożliwi?
    > Bo jakoś nie mogę znaleźć tej funkcji w systemie ...

    "(...) uruchomił usługę umożliwiającą klientom mBanku zasilanie kont
    Heyah poprzez internetowy serwis mOBILE.

    Doładowanie konta wymaga podania numeru telefonu oraz kwoty doładowania,
    a następnie potwierdzenia płatności z wykorzystaniem bezpiecznego
    mechanizmu mTRANSFER (...) "

    wszystko jasne?

  • 5. Data: 2005-04-28 09:14:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    w wiadomości <news:d4q6bq$el8$1@news.onet.pl> wstukał:

    > mBank umożliwił swoim klientom realizację doładowań telefonów Heyah
    > wprost z ich rachunków bankowych.
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,10790

    Jeśli na tym polega doładowanie wprost z rachunku, to Twoja informacja, że
    Inteligo simplusa jako pierwsze... jest nieprawdziwa:
    <http://web.archive.org/web/20030617132529/http://ww
    w.mbank.com.pl/mobile/index.html>

    --
    Po odkręceniu wkretów bardzo trudno jest wyjąc FDD, trzeba mieć do tego
    ogromna wprawę. Sam widzisz , ze to trudnre i niebezpieczne.

  • 6. Data: 2005-04-28 09:22:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Jeśli na tym polega doładowanie wprost z rachunku, to Twoja
    > informacja, że Inteligo simplusa jako pierwsze... jest nieprawdziwa:
    > http://web.archive.org/web/20030617132529/http://www
    .mbank.com.pl/mobile/index.html

    Oj bedziesz sie czepial marketingowych sztuczek ;)
    Propaganda sukcesu "zondzi" ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-04-28 09:36:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-04-28 11:22:

    ww.mbank.com.pl/mobile/index.html

    > Oj bedziesz sie czepial marketingowych sztuczek ;)
    To nie marketingowe sztuczki tylko zwykłe kłamstwo. I żadne uśmieszki
    tego nie zmienią.

    KJ

  • 8. Data: 2005-04-28 09:53:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > To nie marketingowe sztuczki tylko zwykłe kłamstwo. I żadne uśmieszki
    > tego nie zmienią.

    Kamil - tak piszesz, jak ja bym te komunikaty pisal.
    Moge je wszystkie poprawiac (czy raczej ktos, kto ze mna wspolpracuje),
    ale do tego potrzebna jest kasa, zeby takiej osobie zaplacic. Banki
    chociaz po statystykach widze, ze masowo korzystaja z PRnewsa, z reklama
    sie nie kwapia, ja mam tez ograniczenia finansowo/czasowe.
    Ty chyba nie masz problemu, zeby wyluskac co prawda, a co nie.

    I spojrz z innej strony. Pokaz mi inny serwis w Polsce, gdzie mialbys na
    jednym miejscu wszystkie te informacje z bankow. Ja takowego nie widze -
    a roznica jest znaczna - Prnews to rozbudowana strona o czyms, czym sie
    interesuje i pasjonuje. Reszta - to normalne komercyjne projekty. :)

    No wiec wybacz za te usmieszki, a swoje uwagi co do jakosci komunikatow
    proponuje skierowac do ich adresata :))))

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-04-28 10:21:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-04-28 11:53:

    > Kamil - tak piszesz, jak ja bym te komunikaty pisal.
    Ale ja wcale nie mam do Ciebie pretensji. Ja doskonale wiem, że Ty
    robisz tylko za przekaźnik.

    KJ

  • 10. Data: 2005-04-28 14:30:22
    Temat: Czy Inteligo było pierwsze ?
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > No wiec wybacz za te usmieszki, a swoje uwagi co do jakosci komunikatow
    > proponuje skierowac do ich adresata :))))

    To może ja :) . Napisałem przedwczoraj na formularzu kontaktu. Ze to pomyłka
    albo zwykłe kłamstwo i czy mogli by to wyjaśnić. Na koniec zobaczyłem
    standardowy komunikat, że postarają się odpowiedzieć w ciągu 24 godzin . Nie
    odpowiedzieli, a przecież odpowiedź nie powinna być zbyt trudna.
    Krecha

    Pozd
    Adam