  • 1. Data: 2005-04-27 22:35:22
    Temat: BPH KK Net - ciezki szok
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    Musze przyznac, ze jestem w ciezkim szoku.
    Tankowalem pare godzin temu na Neste i placilem KK BPH. Wyobrazacie
    sobie, ze blokada widoczna w necie jest na kwote faktycznie
    zatankowana, a nie na kwote pierwotnej blokady??? Takich cudow to
    nigdzie nie ma.
    Normalnie szczeka mi opadla. BPH. Blokada od razu. Prawidlowa.
    Niech no jeszcze transakcje zaczna sie pojawiac szybciej niz
    dotychczas, to normalnie az im zaplace te 3 zlote :-)

    G.

  • 2. Data: 2005-04-28 05:04:09
    Temat: Re: BPH KK Net - ciezki szok
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > sobie, ze blokada widoczna w necie jest na kwote faktycznie
    > zatankowana, a nie na kwote pierwotnej blokady??? Takich cudow to

    W BZWBK, to sie zdarza. Na tyle czesto, ze nie nazwalbym tego cudem.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2005-04-28 05:24:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 22:35:22 GMT, Piotr Gralak napisał(a):
    > Normalnie szczeka mi opadla. BPH. Blokada od razu. Prawidlowa.
    > Niech no jeszcze transakcje zaczna sie pojawiac szybciej niz
    > dotychczas, to normalnie az im zaplace te 3 zlote :-)

    Eeee, niech się nie pojawiają za szybko - teraz to działa jak promocyjne
    przedłużenie grace period do >60 dni :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 4. Data: 2005-04-28 19:21:23
    Od: "Robert Wicik" <N...@o...pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Normalnie szczeka mi opadla. BPH. Blokada od razu. Prawidlowa.

    W mBanku na KK sa dwie blokady: na deklarowana kwote i na róznice miedzy
    deklarowana a faktyczna , hehe

  • 5. Data: 2005-04-28 19:59:27
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 28 Apr 2005 21:21:23 +0200, "Robert Wicik"
    <N...@o...pl> wrote:

    >Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    >W mBanku na KK sa dwie blokady: na deklarowana kwote i na róznice miedzy
    >deklarowana a faktyczna , hehe

    no wlasnie. a ta roznica nie ma wcale znaku minus. a taki bepehahaha
    to potrafi sobie odjac.

    G.