  • 1. Data: 2005-04-28 07:11:16
    Temat: [mBank] - godz elixiru
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Kolejny raz stwierdzam że mBank nie trzyma się godzin które podaje na swojej
    str www. Chodzi o godz ksiegowania sesji przychodzacych.
    Jesli jest tu ktos z mBanku to niech uaktualnia te godz anie robia ludzi w
    wałka. Niby nic a jednak.

    ----
    Jaca

  • 2. Data: 2005-04-28 07:19:41
    Temat: Re: [mBank] - godz elixiru
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Jaca" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swojej str www. Chodzi o godz ksiegowania sesji przychodzacych.
    > Jesli jest tu ktos z mBanku to niech uaktualnia te godz anie robia ludzi w

    Można przyjąć, ze podane godz. to najwcześniejsza pora, gdy kasa moze się
    znaleźć na koncie, ale często kasa jest i po godz. od terminu sesji :)

  • 3. Data: 2005-04-28 07:26:46
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Jaca wrote:

> [...]
    > str www. Chodzi o godz ksiegowania sesji przychodzacych.
    > Jesli jest tu ktos z mBanku to niech uaktualnia te godz anie robia ludzi w

    AFAIK sesje nie sa roliczane co do minuty - godzina podana na www jest
    najprawdopodobniej godzina rozpoczecia "ssania" danych przez system ktore
    musi
    troche trwac, potem pewnie jeszcze troche zajmuje operacja uaktualniania
    sald.

    Dla mnie natomiast tajemnica jest rozliczanie transkakcji kartowych typu
    "POS ZWROT TOWARU" - mam takich troche i sa rozliczane np. w sobote o
    swicie :)
    Ktos wie jak to jest zorganizowane??

    --
    Franz