  • 1. Data: 2005-04-28 08:34:28
    Temat: infolinia :)
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    Witam,

    właśnie dzwoniłem do pewnego poważnego banku 0 801 302 302, chcialem sie
    wypytac o oferte KK, pani skutecznie mnie zniechęciła do kontaktów z tym
    bankiem, domyslam sie ze mloda niedoswiadczona, pewnie ma 1000 neto/mc
    no ale reprezentuje bank... i od jej pomocy i fachowosoći zalezy cz
    klient bedzie zadowolony czy nie...

    PS: wydanie karty gratis ale opłata roczna 75 zł > brak logiki czy to ja
    jestem jakis dziwny?

    --
    maciej

  • 2. Data: 2005-04-28 09:15:17
    Temat: Re: infolinia :)
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    chrabcio napisał(a):

> [...]
    > bankiem, domyslam sie ze mloda niedoswiadczona, pewnie ma 1000 neto/mc
    > no ale reprezentuje bank... i od jej pomocy i fachowosoći zalezy cz

    Są tacy klienci , którzy nigdy nie będą zadowoleni...

    > PS: wydanie karty gratis ale opłata roczna 75 zł > brak logiki czy to ja
    > jestem jakis dziwny?

    No nie wiem... Ja tu nie widzę braku logiki....

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 3. Data: 2005-04-28 13:14:21
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    PshemeK napisał(a):

    > Są tacy klienci , którzy nigdy nie będą zadowoleni...

    zadzwoń i wypytaj panią o ofertę starając dowiedzieć sie czegos wiecej
    niz wyuczone banały...

    > No nie wiem... Ja tu nie widzę braku logiki....

    oj, dzwonie i pytam > karta za darmo bez oplat, ciagne za jezyk .. no
    tak oplata roczna jest zgonie z tabela..

    --
    maciej

  • 4. Data: 2005-04-28 17:11:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 28 Apr 2005 10:34:28 +0200, chrabcio <s...@t...pl> wrote:

    >właśnie dzwoniłem do pewnego poważnego banku 0 801 302 302,
    a co to za bank?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum