  • Data: 2004-01-23 20:58:05
    Temat: Re: Dokument elektroniczny
    Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bus1cn$dqv$...@S...icm.edu.pl,
    Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>:

    > W Opolu kasa jest w budynku Urzędu Wojewódzkiego, a wydział
    > paszportów w innym budynku - za dużo ganiania jak na leniwego
    > internautę :-)

    W Poznaniu tez sa oddzielne, ale jest "kasa" w W. Paszp., z tym ze to nie
    kasa, tylko "kasa", jak pisalem. Pobiera normalna prowizje PKO BP, 3zl. Ale
    sprzedaje tez znaczki skarbowe i tam kupowalem, a ten kasjer na sile chcial
    przyjac ode mnie wplate gotowkowa. Odmawialem dwa razy, a on "musi pan to
    wplacic". W koncu powiedzialem, ze sam zlece przelew z banku.
    "Ale i tak zaplaci pan 3 zl. Zawsze jest 3 zl."
    "Nie, ja mam za darmo"
    "To niemozliwe, we wszystkich bankach kosztuje 3zl"
    "Myli sie pan - w wiekszosci bankow jest za darmo" (tu nieco sklamalem, ale
    nalezalo mu sie po poprzednim tekscie; tylko nieco, bo sformulowanie to jest
    prawdziwe dla tych bankow, w ktorych posiadam konta)

    Zdecydowanie nie do przyjecia.

    --
    Robert