  • 1. Data: 2004-01-29 23:22:17
    Temat: Re: Dobry bank w Polsce
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > A ja odradzam merytorycznie - bałagan, nie dotrzymywanie słowa,
    > dezinformacja i nie przestrzeganie własnych regulaminów.
    > Solidnością to oni nie grzeszą.

    Czy zechciałbyś "wyelaborować" coś więcej na ten temat? Myślę o
    przeprowadzeniu się do nich z Pekao S.A. i chętnie poznam opinie przeciwne.

    Pozdr,
    PMZ

  • 2. Data: 2004-01-30 20:15:11
    Temat: Dobry bank w Polsce
    Od: Gregor Surmann <a...@s...net>

    Witam!

    Szukam jakiegos banku w Polsce, sam mieszkam w Niemczech. Czasem ktos z Polski
    musi mi conieco wplacic, a tu przelew kosztuje wiecej niz przelana suma...

    Jaki bank polecacie? Nie musi byc z wodotryskami, wazne zeby byl porzadny.
    Moze citibank? Z tego co widzialem, to tez jest w Polsce.

    Prosilbym o rade ;)

    pozdr.

    --
    | Gregor 'SinusPL' Surmann | a...@s...net | Will work for bandwidth ;-)) |
    |---------------------------------------------------

  • 3. Data: 2004-01-30 23:41:25
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Gregor Surmann napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Szukam jakiegos banku w Polsce, sam mieszkam w Niemczech. Czasem ktos z Polski
    > musi mi conieco wplacic, a tu przelew kosztuje wiecej niz przelana suma...

    Hmmm.....może Multibank? http://www.multibank.pl

    Można tam wykonać przelew w kilku walutach

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 4. Data: 2004-01-30 23:54:39
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Hmmm.....może Multibank? http://www.multibank.pl

    I Panienki z marketingu niezłe mają ;>
    Odradzam "ideologicznie" ten bank ;)

    SP na L4

  • 5. Data: 2004-01-31 01:09:41
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Stasio Podróżnik na L4 <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>
    wrote:
> [...]

    A ja odradzam merytorycznie - bałagan, nie dotrzymywanie słowa,
    dezinformacja i nie przestrzeganie własnych regulaminów.

    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 6. Data: 2004-02-01 12:26:51
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    PMZ <p...@b...pl> wrote:

    > Czy zechciałbyś "wyelaborować" coś więcej na ten temat? Myślę o
    > przeprowadzeniu się do nich z Pekao S.A. i chętnie poznam opinie
    > przeciwne.

    Zapraszam do archiwum :)
    http://tinyurl.com/2zcbp

    --