  • Data: 2021-03-31 19:44:26
    Temat: Re: Do czego prowadzą sztywno utrzymywane niskie stopy?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak (tabliczka z tyłu) i m.in. z tego powodu się go nie pozbywam i nie wchodzę w CRT
    32''.
    Przy czym faktycznie 'zapomniałem' o zewnętrznym tunerze.
    LCD musiałem wymienić ze trzy modele, żeby jako tako piłkę oglądać, a i tak idealnie
    nie jest (w innym pomieszczeniu i nie pytaj o
    kąty widzenia).
    Gdyby nie wielkość ekranu, to 33x wolałbym fosfor.

    -----