  • Data: 2021-04-01 11:10:09
    Temat: Re: Do czego prowadzą sztywno utrzymywane niskie stopy?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-30 o 12:09, Michal Jankowski pisze:

    > No nie, oczywiście, że przyrządem zobaczysz składową 100Hz, ale ważne,
    > czy oczami.

    Miałem wczoraj wieczorem potrzebę pstryknąć zdjęcie małej płytki aby
    pokazać zwarcia między ścieżkami. Światło słoneczne jeszcze było, ale
    już dość słabe to pomyślałem pstryknę przez lupę z podświetleniem
    świetlówką naokoło to przynajmniej oświetlenie będę miał prawie
    bezcieniowe. Na ekranie telefonu straszne smugi latały - zrezygnowałem
    bez próby.
    Włączyłem lampkę ze zwykłą żarówką - prawie takie same smugi - też nie
    pstrykałem.

    W końcu wróciłem do świtała zachodzącego słońca - wyszło wystarczająco
    dobrze.

    A może telefon (przy tych żarówkach) by ustawił na tyle długi czas, że
    te 100Hz by nie było widać, ale skoro do pokazania na ekranie wystarcza
    mu tak krótka ekspozycja to może i przy pstrykaniu robi tak samo. Może
    kiedyś sprawdzę.
    P.G.