  • 11. Data: 2006-01-08 20:52:25
    Temat: Re: Do cwaniaczkow
    Od: ...@...c

    Dnia 8 Jan 2006 21:12:28 +0100, h...@o...pl napisał(a):

    > Panowie jest spora roznica. Oni zarabiali ponad 20 000 zl. Wlasciciel hurtowni
    > jeszcze wiecej, a ja bylem tylko zwyklym pracownikiem z trzema kolami netto.

    ........ przy średniej krajowej 2 razy niżej. Rozumiem że mamy ci
    współczuć?

    --
    pozdrawiam,

  • 12. Data: 2006-01-08 21:32:09
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    wieslaw <h...@o...pl> wrote:

    > Panowie nie badzie takimi cwaniakami, bo oni tutaj trafili wlasnie dlatego ze
    > byli tacy jak wy. Ale nie martcie sie w Lodku robota z podstawowym angielskim
    > zawsze sie znajdzie.

    Zieeew.
    Nowy Rok już za nami, do 1 kwietnia daleko, a tu taki ładny wysyp gatunku T.
    Może to Ci co im się nie udało na święta przyjechać i teraz wylewają swoje
    żale na pbb?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2006-01-08 22:01:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-08 21:12, osobnik h...@o...pl stwierdził, iż:
    > jeszcze wiecej, a ja bylem tylko zwyklym pracownikiem z trzema kolami netto.

    Trzy koła masz, kup czwarte i wyjazd.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2006-01-09 00:06:15
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    wieslaw napisał(a) w wiadomości: <0...@n...onet.pl>...

    >Panowie nie badzie takimi cwaniakami, bo oni tutaj trafili wlasnie dlatego ze
    >byli tacy jak wy. Ale nie martcie sie w Lodku robota z podstawowym angielskim
    >zawsze sie znajdzie.

    NTG Takie ogłoszenie wysyła się na
    pl.praca.oferowana

  • 15. Data: 2006-01-09 08:38:06
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    ...@...c napisał(a):

    > ......... przy średniej krajowej 2 razy niżej. Rozumiem że mamy ci
    > współczuć?

    srednia krajowa to jakies 2700 brutto

  • 16. Data: 2006-01-09 08:44:06
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik sg napisał:

    > srednia krajowa to jakies 2700 brutto

    Czyli circa about 1800 netto. Prawie się zgadza. Przy 3000 netto można
    spokojnie oszczędzać na tzw. "czarną godzinę".