  • Data: 2020-06-01 17:51:43
    Temat: Re: Dlaczego złotówka drgnęła q górze?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ed51aea$2$551$6...@n...neostrada.
    pl...
    >"Eneuel Leszek Ciszewski" 5ec9ad78$0$546$6...@n...neostrada.pl
    >
    > https://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=5d&t=l&a=ln&b=1&r=chf
    pln+eurpln+gbppln

    >Nadal spada:
    >
    > https://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=10d&t=l&a=ln&b=1&r=ch
    fpln+eurpln+gbppln
    >będzie dobrze, czy wystrzeli jak rakieta Muska?...

    Tak nawiasem mowiac, to patrze na dane NBP
    -gotowki w obiegu bylo lutym 226mld, w marcu 252, w kwietniu 272.
    Ludzie bankom nie wierza i wola gotowke ?

    -pieniadza M0 bylo w lutym 269 mld, a w marcu 334, w kietniu 330

    Jak NBP wprowadzil te 60 mld - obligacje skupil ?

    -depozytow biezacych w bankach przybylo 97 mld ... i cos mi sie tu nie
    zgadza, bo plus gotowka to juz 150mld ... skad ?

    -NBP mial aktywow krajowych w styczniu 3.7mld, w lutym 5.5, a kwietniu
    71

    Obligacje skarbowe wlasnie ?

    -"depozyty i inne zobowiazania NBP wobec gospodarstw domowych" -
    22mld.
    Ki czort - moze sobie prywatna osoba konto w NBP zalozyc ?

    J.