    From: DVD_multiregion <d...@c...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego spisuja numer karty
    Date: Wed, 25 Sep 2002 21:54:21 +0200

    Macio wrote:

    > Witam
    >
    > Czy istnieje jakiś przepis podatkowy albo inny który nakazuje przepisanie
    > numeru KK na fakturę. Ostatnio zdarzyło mi się to na 2 stacjach i moje
    > pytanie o konieczność takiej operacji została skwitowana stwierdzeniem że
    > jestem niedouczony. Może i jestem ale niech ktoś to potwierdzi albo
    > zaprzeczy.

    Wydaje mi się że robią to tylko po to aby potem poprawnie zaksięgować
    wpływ kasy od akłajera. Też jak miałem terminal to aż chciało się
    wpisywać nr karty na fakturę, ale nie robiłem tego bo faktur było
    stosunkowo mało. Jednakże gdyby faktury były setki to nie wiem czy też
    bym nie wpisywał. Przy pełnej księgowości może to być potrzebne.
    Pozdr.,
    M.Dudek

    Najnowszy DV-747 Pioneer czyta
    wszystko oprócz kartki papieru