  • Data: 2002-09-25 19:09:42
    Temat: Re: Dlaczego spisuja numer karty
    Od: "Macio" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > nr karty, na upartego to i tak maja nr z POSowego kwitka
    > Al

    No OK ale te fakture co zostaje w kopii na stacji to póxniej oląda tysiąc
    innych ludzi być może. Pomocnik Księgowej, syn pomocnika księgowej,
    kontroler z US i pomocnik kontrolera z US i tym podobni i budzi to mój
    głęboki niepokój tym bardziej jeśli nie istnieje ku temu formalna
    przesłanka, że jest to potrzebne. Może przesadzam ale mało opornie ściągam
    gacie przed swoim lekarzem a z wielkim trudem przyszłoby mi to przed
    czwartym pomocnikiem doktora. I to tylko dlatego że ktoś chce se popatrzeć.
    Mając taki numer i zgadując dw można wiele złych rzeczy uczynić. W związku z
    powyższym jesli nie istnieje podstawa prawna to kij im w .....

    Macio