  • 1. Data: 2002-09-25 17:19:49
    Temat: Dlaczego spisuja numer karty
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    Witam

    Czy istnieje jakiś przepis podatkowy albo inny który nakazuje przepisanie
    numeru KK na fakturę. Ostatnio zdarzyło mi się to na 2 stacjach i moje
    pytanie o konieczność takiej operacji została skwitowana stwierdzeniem że
    jestem niedouczony. Może i jestem ale niech ktoś to potwierdzi albo
    zaprzeczy.

    Macio

  • 2. Data: 2002-09-25 19:09:42
    Temat: Re: Dlaczego spisuja numer karty
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    > nr karty, na upartego to i tak maja nr z POSowego kwitka
    > Al

    No OK ale te fakture co zostaje w kopii na stacji to póxniej oląda tysiąc
    innych ludzi być może. Pomocnik Księgowej, syn pomocnika księgowej,
    kontroler z US i pomocnik kontrolera z US i tym podobni i budzi to mój
    głęboki niepokój tym bardziej jeśli nie istnieje ku temu formalna
    przesłanka, że jest to potrzebne. Może przesadzam ale mało opornie ściągam
    gacie przed swoim lekarzem a z wielkim trudem przyszłoby mi to przed
    czwartym pomocnikiem doktora. I to tylko dlatego że ktoś chce se popatrzeć.
    Mając taki numer i zgadując dw można wiele złych rzeczy uczynić. W związku z
    powyższym jesli nie istnieje podstawa prawna to kij im w .....

    Macio

  • 3. Data: 2002-09-25 19:28:38
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

> [...]
    > pytanie o konieczność takiej operacji została skwitowana stwierdzeniem że
    > jestem niedouczony. Może i jestem ale niech ktoś to potwierdzi albo

    ZTCW nie ma ja mialem sytuacje ze za pobyt w hotelu, na fakturze wpisano mi

  • 4. Data: 2002-09-25 19:54:21
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Macio wrote:

> [...]
    > pytanie o konieczność takiej operacji została skwitowana stwierdzeniem że
    > jestem niedouczony. Może i jestem ale niech ktoś to potwierdzi albo

    Wydaje mi się że robią to tylko po to aby potem poprawnie zaksięgować
    wpływ kasy od akłajera. Też jak miałem terminal to aż chciało się
    wpisywać nr karty na fakturę, ale nie robiłem tego bo faktur było
    stosunkowo mało. Jednakże gdyby faktury były setki to nie wiem czy też
    bym nie wpisywał. Przy pełnej księgowości może to być potrzebne.
    Pozdr.,
    M.Dudek

    Najnowszy DV-747 Pioneer czyta
    wszystko oprócz kartki papieru
    http://clonex.a4.pl/?dvd=sklep
    mailto:d...@c...net
    ==============================

  • 5. Data: 2002-09-25 19:55:43
    Od: "Macio" <m...@p...com>

> [...]
    > stosunkowo mało. Jednakże gdyby faktury były setki to nie wiem czy też
    > bym nie wpisywał. Przy pełnej księgowości może to być potrzebne.

    Dzieki za rozjasnienie ale generalnie mogę protestować rozumiem. Bo w sumie
    z całym szacunkiem dla towarzyszy niedoli prowadzących działalność co mnie
    to obchodzi. Oczywiście zawsze mogę zapłacic gotówką.
    :-) . I po co sobie życie utrudniać.

    Macio

  • 6. Data: 2002-09-26 00:15:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Macio" <m...@p...com> writes:

> [...]

    Jednak dla klienta czesto jest to niedopuszczalne. No ale ja bym wolal
    klienta, ktory kupuje, a nie takiego, ktoremu wadliwa faktura w tym
    przeszkodzi.

    Nie lepiej numer faktury na kwicie z terminala zapisac? To nie jest
    dokument ksiegowy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2002-09-26 11:51:29
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DVD_multiregion" <d...@c...net> napisał w wiadomości

    > Jednakże gdyby faktury były setki to nie wiem czy też
    > bym nie wpisywał. Przy pełnej księgowości może to być potrzebne.

    Nie widze powodu.

    Karol

  • 8. Data: 2002-09-26 12:10:19
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    Karol wrote:

    > Nie widze powodu.

    Oczywiscie, tym bardziej, ze zadnym urzedom informacje te nie sa potrzebne.

    Pozdrawiam
    Sebastian Ramatowski

  • 9. Data: 2002-09-27 13:20:13
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Wydaje mi się że robią to tylko po to aby potem poprawnie zaksięgować
    >wpływ kasy od akłajera.

    przeciez masz tez UNIKALNY numer transakcji na slipie z POSa. A od aklajera
    tez dostajesz w rozliczeniu pelne numery kart? Co to za aklajer?

    A jak dana karta bedzie kilka transakcji kolo siebie, to co daje nr karty -
    przeciez to nie jest unikalna wartosc.

    --
    <xml-sig>
    Adam