eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego panstwo bezustannie od 75 lat walczy ze swoimi obywatelami??? › Re: Dlaczego panstwo bezustannie od 75 lat walczy ze swoimi obywatelami???
  • Data: 2019-01-22 00:15:50
    Temat: Re: Dlaczego panstwo bezustannie od 75 lat walczy ze swoimi obywatelami???
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ale jest jakas 4-ta sesja ? KIR sie nie przyznaje.

    Teraz nie, ale IIRC kiedyś wszystkie przelewy do ZUS szły "czwartą
    sesją". Czy to była prawdziwa sesja tylko z ZUSem, czy jakiś wewnętrzny
    mechanizm mB, to nie mam pojęcia / nie pamiętam.

    > mbank/inny tylko przelewy do ZUS/US tak traktuje, czy wszystkie przed
    > 18 obciazaja konto "dzis" ?

    W mB normalny przelew można zlecić "dziś", i wtedy wyjdzie najbliższą
    sesją, ale obciąży konto od razu, i będzie zaksięgowane tego samego
    dnia. Nie wydaje mi się, żeby z ZUSem było inaczej, ale przyznaję, że
    ostatni raz sprawdzałem to nie wiadomo kiedy.
    --
    Krzysztof Hałasa