  • 11. Data: 2002-05-20 09:17:18
    Temat: Re: Dezinfolinia Multi
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:ac8ain$kj9$1@news.onet.pl...
    > Nie raz padaly opinie na temat banku po 1 wizycie w oddziale czy po 1
    > romozwie z jakas infolinia i wowczas nikt nie mial jakicholwiek
    zastrzezen.
    > Jest to moja opinia i nie musisz sie z nia zgadzac, aczkolwiek mam prawo
    > sadzic to co chce, a w tym przypadku na podstawie wnioskow jakie
    wyciagnalem
    > z rozmowy.

    Ustalmy, że w maju wysłałeś najwięcej postów (ok?) i skończ już pisać
    pierdoły po 1,2 zdania.

    K. Kowalski

  • 12. Data: 2002-05-20 09:27:45
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    oto do czego prowadzą rankingi wysyłaczy postów....

    bez pozdrowień dla "rekordzistów"

    M.W.

  • 13. Data: 2002-05-20 11:58:32
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ustalmy, że w maju wysłałeś najwięcej postów (ok?) i skończ już pisać
    > pierdoły po 1,2 zdania.

    Jak cie ten fakt az tak drazni to chyba tylko Twoj problem. Masz problem,
    napisz do Przyjaciolki.

  • 14. Data: 2002-05-20 11:58:55
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > oto do czego prowadzą rankingi wysyłaczy postów....
    >
    > bez pozdrowień dla "rekordzistów"

    Najlepiej na brak argumentow atakowac.

  • 15. Data: 2002-05-20 13:21:45
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 May 2002 11:17:18 +0200, "Krzysztof Kowalski"
    >"minik" <m...@m...net> wrote

    >Ustalmy, że w maju wysłałeś najwięcej postów (ok?)
    > i skończ już pisać pierdoły po 1,2 zdania.

    Wg mnie, to zasługuje na dyskwalifikację :-))

    BAH

  • 16. Data: 2002-05-20 13:30:41
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Wg mnie, to zasługuje na dyskwalifikację :-))

    Tak macie racje, wy bedziecie rzucac blotem a ja bede milczal.

  • 17. Data: 2002-05-20 15:55:51
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:acaoel$lm1$1@news.onet.pl...

    > Najlepiej na brak argumentow atakowac.

    miniku (nikusiu? ;-), chłopcze - po prostu wprowadzasz momentami nie
    potrzebny nikomu chłam. Sam już sobie na listy odpisujesz, albo odpisujesz
    innym w dwóch osobnych listach - po co? To jest grupa dyskusyjna a nie Twoja
    tablica ogłoszeń :-)))

    K. Kowalski

  • 18. Data: 2002-05-20 16:23:29
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > potrzebny nikomu chłam. Sam już sobie na listy odpisujesz, albo odpisujesz
    > innym w dwóch osobnych listach - po co? To jest grupa dyskusyjna a nie

    Jaki nikusiu qrde...? =) minik wywodzi sie od doMINIK =)
    Co do tablicy to bym sie klocil o inne osoby =)
    Odnosnie podwojnych maili zdarza sie mi wyslac cos impulsywnie, pierwsza
    mysli i sle a za chwile chcialbym cos dodac/zmienic. Skoro Cie tak urazilem
    to przepraszam Pana bardzo. Nervosal sie przyda =)

    Pozdr, minik

  • 19. Data: 2002-05-21 08:00:25
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:acb7um$r6o$1@news.onet.pl...
> [...]
    urazilem
    > to przepraszam Pana bardzo. Nervosal sie przyda =)

    nikusiu, aleś Ty impulsywny ;-))) Ty tygrysie, Ty zwierzaku... ;-)))

    K. Kowalski