  • 1. Data: 2010-10-13 08:05:58
    Temat: Depozyty czy rachunki walutowe
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    Gdzie obecnie warto zdeponowac Euro?

    Nie wiem, czy w mojej sytuacji lepszy jest rachunek, czy lepiej otwierac
    depozyty:

    Niewielkie kwoty, nieregularne wplaty niewielich sum raz-dwa razy w miesiacu.
    Wyplaty - nie potrafie przewidziec, na teraz nie potrzebuje wyplacac, a raczej
    odkladac.

    Jaki bank prowadzi najkorzystniejszy rachunek lub lokate?

    Sa takie rachunki bez oplat dobrze oprocentowane?

    W jakich bankach korzystacie z rachunkow i lokat dla Euro?

    NZS

  • 2. Data: 2010-10-13 08:17:38
    Temat: Re: Depozyty czy rachunki walutowe
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "NZSNNW" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:6...@n...onet.pl

    OKO ING a'vista 0,5%

    Getin lokata 3M 2,0%
    Getin lokata 6M 2,25%
    Getin lokata 12M 2,5%

  • 3. Data: 2010-10-13 08:23:31
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "NZSNNW" <n...@o...pl> napisał w
> [...]
    W getinie obsługa kont walutowych tylko w placówce.
    Zobacz na Aliora.
    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/loka
    ty

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-10-13 11:00:43
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "NZSNNW" <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Sa takie rachunki bez oplat dobrze oprocentowane?
    >
    > W jakich bankach korzystacie z rachunkow i lokat dla Euro?

    Teraz zdecydowanie Alior dla lokat na 180-dni z kap. dzienna bez 'belki' na
    inne terminy tradycyjne lokaty w Getinie, ale tu zawsze obsluga tylko w
    placowce a u Aliora mozesz robic wszystko przez net.

  • 5. Data: 2010-10-15 06:58:04
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    > Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > W getinie obsługa kont walutowych tylko w placówce.
> [...]

    Przy tych szlonych oprocentowaniach dla 100 czy 200 UERO nie bardzo się nawet
    opłaca wychodzić z domu by zalozyc lokate, a pozniej nagle w potrzebie jechac
    ja zerwac.

    Strachu S.