  • 1. Data: 2010-10-12 18:53:28
    Temat: mBank rulez - czyli sms przypominający.
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Dziś o godzinie 5:03 otrzymałem od mBanku SMS przypominający o spłacie
    kk! Gdzie się to k... wyłącza!? Co ciekawe, nie mam ustawionych
    powiadomień SMS.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-10-12 19:54:55
    Temat: Re: mBank rulez - czyli sms przypominający.
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2010-10-12 20:53, Grzexs pisze:
    > Dziś o godzinie 5:03 otrzymałem od mBanku SMS przypominający o spłacie
    > kk! Gdzie się to k... wyłącza!? Co ciekawe, nie mam ustawionych
    > powiadomień SMS.

    czego chcesz? jeżeli robiłbyś przelew z innego banku to mógłbyś go
    jeszcze 1. sesją wysłać i na 99% by doszedł ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-10-12 20:54:21
    Od: "kurczaki&ziemniaki" <poczta polska>

    > czego chcesz? jeżeli robiłbyś przelew z innego banku to mógłbyś go jeszcze
    > 1. sesją wysłać i na 99% by doszedł ;-)

    Czego chce???
    Chce sie wyspac zamiast czytac kretyńskiego sms-a o 5 rano!
    Dzwonilem do nich w tej sprawie 2 miesiace temu i juz wtedy nad tym
    pracowali.
    Ale jak widac barany z mbanku jednak nie potrafia sobie z tym poradzic.
    Ciekawe ile jeszcze czasu uplynie??

    I po jaka cholere mam puszczac przelew 1 sesja?

    k&d

  • 4. Data: 2010-10-12 21:10:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/12/2010 3:54 PM, kurczaki&ziemniaki wrote:

> [...]
    > pracowali.
    > Ale jak widac barany z mbanku jednak nie potrafia sobie z tym poradzic.

    ty sie ciesz, z w innej strefie czasowej nie mieszkasz, bo dopiero by
    cie szlag trafił.

  • 5. Data: 2010-10-12 22:12:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I po jaka cholere mam puszczac przelew 1 sesja?

    zeby go zdążyli zaksięgować, wyciszyć tel. na noc i po sprawie, ja tak
    robię i mam spokój

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-10-12 22:54:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-12 22:54, kurczaki&ziemniaki pisze:
> [...]
    > pracowali.
    > Ale jak widac barany z mbanku jednak nie potrafia sobie z tym poradzic.

    Współczuję!
    To są sms-y systemowe. Nie ma na to wpływu czy to ustawileś na swoim
    koncie czy nie. Tylko ktoś "przedobrzył" z tą 5 rano!

    Mnie Eurobank przysyła powiadomienie zaraz po tym jak wpłynie do nich
    rata kredytu po 22-gim każdego m-ca. Otrzymują przelew i zaraz mam sms-a
    przypominającego o zbliżającym się terminie zapłaty na 31-go! Też mnie
    to wkurza.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-10-13 06:25:26
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 12 Oct 2010 22:54:21 +0200, kurczaki&ziemniaki wrote:
    > Chce sie wyspac zamiast czytac kretyńskiego sms-a o 5 rano!

    Ustaw sobie mniejszego wyjca, albo calkowicie wyciszaj telefon na noc.

    > Ciekawe ile jeszcze czasu uplynie??

    Kwadrans, nie wiecej. Instrukcje do telefonow nie są az tak obszerne.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2010-10-13 08:19:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/12/2010 5:12 PM, RobertS wrote:

    > zeby go zdążyli zaksięgować, wyciszyć tel. na noc i po sprawie, ja tak
    > robię i mam spokój

    a nie prosciej poscic lub zlecic przelew kilka dni wczesniej?

  • 9. Data: 2010-10-13 14:27:03
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości

    > Dziś o godzinie 5:03 otrzymałem od mBanku SMS przypominający o spłacie kk!
    > Gdzie się to k... wyłącza!? Co ciekawe, nie mam ustawionych powiadomień
    > SMS.

    Ale przecież mBank wysyła Ci je dlatego, że spóźniłeś się ze spłatą.
    Jakbyś spłacał kartę zawsze w terminie to SMS-y by nie przychodziły.

  • 10. Data: 2010-10-13 17:08:38
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Ale przecież mBank wysyła Ci je dlatego, że spóźniłeś się ze spłatą.
    > Jakbyś spłacał kartę zawsze w terminie to SMS-y by nie przychodziły.

    Ależ nie! Przypomnieli, że spłata za 3 dni. Zawsze spłacam kartę w terminie.
    --
    Grzexs