  • 1. Data: 2012-07-04 16:25:54
    Temat: Debilizm Synca
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Zadałem ptanie przez email Dlaczego mimo że minęło już ponad tydzień od
    założenia konta w Alior Sync nie otrzymałem nagrody 50 zł
    Odpowiedz po dwoch dniach
    Proszę o kontakt przez wirtualnego doradcę
    Odpisałem nie mam kamery. Odpowiedz mozna kontaktować się rownież przez
    połączenie audio
    Odpisałem nie mam mikrofonu i moje łącze nie spełnia wymagań na chat a za
    połączenie tel nie zamierzam płacić odpowiedz po 4 dniach dziękujęmy i tak
    dalej dołożymy wszelkich satarań a odpowiedzi na pytanie jak nie było tak
    nie ma.

  • 2. Data: 2012-07-04 19:09:01
    Temat: Re: Debilizm Synca
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 16:25:54 +0200, kowtow napisał(a):

    > a za połączenie tel nie zamierzam płacić

    Skoro szkoda Ci pieniędzy na telefon a nie spełniasz warunków
    technicznych dla połączeń audio/video do banku to do kogo masz pretensje?
    Bank ma Ci szybsze łącze zafundować, bo założyłeś u nich konto dla 100 zł?

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-07-04 19:31:53
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Bank ma Ci szybsze łącze zafundować, bo założyłeś u nich konto dla 100 zł?

    Nie wymagam tylko odpowiedzi na email i nic więcej

  • 4. Data: 2012-07-04 19:41:25
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-04 19:31, kowtow pisze:

    > Nie wymagam tylko odpowiedzi na email i nic więcej

    Na dwie wiadomości przesłane pocztą wewnętrzną w dniu 20.06
    odpowiedzieli na razie na jedną, dziś... tylko 2 tygodnie im zajęło ;)

  • 5. Data: 2012-07-04 23:21:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 19:31:53 +0200, kowtow napisał(a):

    > Nie wymagam tylko odpowiedzi na email i nic więcej

    Widocznie mail nie jest dla nich żadnym wiążącym kanałem w takim
    przypadku i musisz złożyć reklamację. Takie mają procedury i pewnie
    wszystko masz w regulaminie i umowie, który przecież dokładnie
    przeczytałeś jak podpisywałeś umowę. Nieprawdaż? ;)

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-07-04 23:27:17
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "kowtow" napisał:

    > Nie wymagam tylko odpowiedzi na email i nic więcej

    Skoro nie wymagasz odpowiedzi to kiego ... się ciskasz?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl