  • 1. Data: 2012-07-04 11:40:11
    Temat: Raiffeisen Comfort Direct - zmieniło się coś?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Szukam sobie dodatkowego rachunku w banku z placówkami. Mam w mBanku,
    mam OKO w ING, mam też BOŚ (ale to zaszłość historyczna z powodu
    kredytu). Z BZWBK uciekłem, bo mnie ten baneczek działał na nerwy.
    Kiedyś był jeszcze VW Bank Direct, ale że motali się z tymi opłatami to
    też uciekłem. Teraz opłat nie mają, ale kasa do wpłat i wypłat nadal
    tylko w Warszawie.

    Umyśliłem sobie, że założę jakiś rachunek bez karty. Zerknąłem sobie na
    Raiffeisen Comfort Direct -
    <http://www.raiffeisen.pl/klienci-indywidualni/konto
    -comfort-direct#tab_1>
    i wygląda ciekawie. Przy zamawianiu można odhaczyć kartę. Przeglądałem
    też TOiP dla tego rachunku, ale niczego niepokojącego nie znalazłem
    (jeśli bym zrezygnował z karty) Ale ta strona
    <http://www.money.pl/banki/konta/internetowe,raiff.h
    tml> podaje opłatę
    6,99 zł za brak salda w określonej wysokości. Więc może mi coś umknęło
    na stronie WWW i/lub w TOiP? Przeoczyłem coś? A może strona Money.pl z
    wykazem rachunków jest "nie na czasie"? A może w Money wiedzą coś, czego
    nie wiedzą w samym Raiffeisenie? ;)

    Generalnie nie chcę płacić za coś, z czego nie będę korzystał, więc
    byłby to rachunek typowo pomocniczy. Dlatego z karty zrezygnuję, a jeśli
    będzie potrzeba to sobie jakąś pre-paid wyrobię. Pragnę zapełnić lukę po
    poprzednich zlikwidowanych rachunkach.

    I jeszcze jedna sprawa - jak jest z online'owością? Tak samo jak w
    rachunku DBnet DB PBC - 8-18 czy tam 8-20? Chciałem zakładać konto DBnet
    w promocji z modemem, ale po wypełnieniu elektronicznego wniosku nikt
    się nawet ze mną nie skontaktował, więc odpuściłem sobie ten bank. Jak
    jest z Rajfim?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-07-04 21:10:21
    Temat: Re: Raiffeisen Comfort Direct - zmieniło się coś?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Anyone? Czy już się wszyscy pokrztusili wiśniami od R-Banku? ;)

    K.

  • 3. Data: 2012-07-04 22:28:47
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 4 Lip, 11:40, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:
> [...]
    > na stronie WWW i/lub w TOiP? Przeoczyłem coś? A może strona Money.pl z
    > wykazem rachunków jest "nie na czasie"? A może w Money wiedzą coś, czego

    Obstawiam to ostatnie :))) Mam konto Direct w Raifim od ub. roku
    (przez to wiśnie ominęły) i żadnych takich wymogów nie zauważyłem

> [...]
    > poprzednich zlikwidowanych rachunkach.
    >
    > I jeszcze jedna sprawa - jak jest z online'owością?

    Znośnie. Oceniam na środkową strefę stanów średnich. Klony p. LC z
    pewnością zostają w tyle.
    PS Karty też nie mam

  • 4. Data: 2012-07-04 22:34:52
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2012-07-04 11:40, Krystek pisze:

> [...]
    > na stronie WWW i/lub w TOiP? Przeoczyłem coś? A może strona Money.pl z
    > wykazem rachunków jest "nie na czasie"? A może w Money wiedzą coś, czego

    Nie, ta opłata 6,99 to ze starej TOIP (obowiązującej do 31 maja)

    > I jeszcze jedna sprawa - jak jest z online'owością?

    Nie wiem, czy rozumiem pytanie, ale po złożeniu zlecenia wieczorem
    ukazuje się ostrzeżenie "Operacje zlecone po 22 mogą być wykonane rano
    następnego dnia roboczego".

    - -

    Nika

  • 5. Data: 2012-07-05 02:20:29
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-04 22:28, eisenberg pisze:
    -comfort-direct#tab_1>
    tml> podaje opłatę

    > Obstawiam to ostatnie :))) Mam konto Direct w Raifim od ub. roku
    > (przez to wiśnie ominęły) i żadnych takich wymogów nie zauważyłem

    No to chyba się skuszę, choć nęci mnie jeszcze to konto -
    <http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualn
    i/konta-osobiste/konto-internetowe/>

    K.

    PS: Wiśnie fajna rzecz, no ale nie rosną na każdym drzewie ;)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2012-07-05 02:20:37
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-04 22:34, Nika pisze:

    > Nie wiem, czy rozumiem pytanie, ale po złożeniu zlecenia wieczorem
    > ukazuje się ostrzeżenie "Operacje zlecone po 22 mogą być wykonane rano
    > następnego dnia roboczego".

    Hej. Raczej chodziło mi o przelewy między własnymi rachunkami
    (oszczędnościowe, Euro itp.) albo przelewy między rachunkami w R-Banku.
    W takim koncie dbNet nawet z tym był problem w wieczornych godzinach...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2012-07-05 17:53:18
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2012-07-05 02:20, Krystek pisze:

    > Hej. Raczej chodziło mi o przelewy między własnymi rachunkami
    > (oszczędnościowe, Euro itp.) albo przelewy między rachunkami w R-Banku.
    > W takim koncie dbNet nawet z tym był problem w wieczornych godzinach...

    A, to też nie chodzi. Po 22 nie dodasz nawet nowego odbiorcy przelewów,
    tzn. SMSy z hasłami przychodzą o każdej porze dnia i nocy, ale rezultat
    widać w systemie dopiero drugiego dnia rano, jak robotnicy wstaną.

    - -

    Nika

  • 8. Data: 2012-07-05 18:17:15
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-07-05 02:20, Krystek pisze:
    > No to chyba się skuszę, choć nęci mnie jeszcze to konto -
    > <http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualn
    i/konta-osobiste/konto-internetowe/>

    Ja zrezygnowałem z Raiffeisen na rzecz Alior Sync. A Millennium (Dobre
    Konto) zostało moim głównym rachunkiem :)

    Co do Sync nie mam żadnego zdanie, bo mi produkt jeszcze nie działa ale
    Millennium polecam (poza obsługą w oddziale, która jest marna).

    Mr. Owl

  • 9. Data: 2012-07-05 22:16:24
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Nika" <w...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > tzn. SMSy z hasłami przychodzą o każdej porze dnia i nocy, ale rezultat
    > widać w systemie dopiero drugiego dnia rano, jak robotnicy wstaną.

    znalazłem ciekawostkę, że jak wpisalem w wyszukiwarkę to nagle się pojawiał
    nowy kontrahent i nawet przelew można było zrobić. taki mają dziwny system