  • 1. Data: 2003-01-20 17:42:38
    Temat: DG i zlecenie prywatnej KK?
    Od: "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl>

    Czy prowadząc działalność gospodarczą (mam założone konto firmowe) mogę
    płacić za telefon, który jest zarejestrowany na DG poprzez stałe zlecenie
    obciążania PRYWATNEJ karty kredytowej?

    --
    Pzdr, Stacho

  • 2. Data: 2003-01-20 19:23:19
    Temat: Re: DG i zlecenie prywatnej KK?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy prowadząc działalność gospodarczą (mam założone konto firmowe) mogę
    > płacić za telefon, który jest zarejestrowany na DG poprzez stałe zlecenie
    > obciążania PRYWATNEJ karty kredytowej?

    W Idei dziala bez problemu.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-01-20 20:09:18
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Stacho [RBN] <s...@u...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0hcce$p2$...@n...tpi.pl...
    > Czy prowadząc działalność gospodarczą (mam założone konto firmowe) mogę
    > płacić za telefon, który jest zarejestrowany na DG poprzez stałe zlecenie
    > obciążania PRYWATNEJ karty kredytowej?

    Rozumiem, ze Idea?
    Jasne ze mozna.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2003-01-20 21:26:32
    Od: "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W Idei dziala bez problemu.

    To, że działa to wiem. Pytanie brzmi czy w świetle prawa jest to
    dopuszczalne. Bo np. rachunku za telefon z DG nie mogę zapłacić z mojego
    PRYWATNEGO konta.

    --
    Pzdr, Stacho

  • 5. Data: 2003-01-20 21:44:39
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    > To, że działa to wiem. Pytanie brzmi czy w świetle prawa jest to
    > dopuszczalne. Bo np. rachunku za telefon z DG nie mogę zapłacić z mojego
    > PRYWATNEGO konta.

    Witaj,

    A niby dlaczego nie? W przypadku DG wszystkie Twoje konta
    mogą służyć do płacenia za cokolwiek. Jedynie banki mogą
    się czepiać, że omijasz prowizję w przypadku płacenia
    z konta prywatnego (mniejsze koszty). Przecież w DG Twój
    majątek jest majątkiem firmy (tożsame).

    Pzdr,
    Bam

  • 6. Data: 2003-01-21 08:03:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> wrote in message
    > A niby dlaczego nie?

    Prawo Bankowe jasno określa do czego nie można wykorzystywać prywatnych
    kont.
    Natomiast co do karty - nie ma tu żadnych prawnych przeciwskazań.

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2003-01-21 08:45:42
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > To, że działa to wiem. Pytanie brzmi czy w świetle prawa jest to
    > dopuszczalne. Bo np. rachunku za telefon z DG nie mogę zapłacić z mojego
    > PRYWATNEGO konta.

    Ostatnio przerabialem regulamin KK z BZ. Stoi tam jeden
    punkt ktory mowi, ze nie mozna uzywac KK do platnosci
    zwiazanych z DG.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 8. Data: 2003-01-21 14:12:22
    Od: "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał:
    [...]
    > Natomiast co do karty - nie ma tu żadnych prawnych przeciwskazań.

    Czyli teoretycznie moge to podpiąć do KK nawet babci czy wujka?

    --
    Pzdr, Stacho

  • 9. Data: 2003-01-21 16:59:01
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał:
    > [...]
    >
    > Czyli teoretycznie moge to podpiąć do KK nawet babci czy wujka?

    Ja z tego korzystam. O ile w przypadku kont można to jakoś wyłapać, to w
    przypadku kart jest to praktycznie nie do wyłapania - a IMHO jeśli nie jest
    zabronione w regulaminie to jest dozwolone (jak pisałem generalnie używanie
    kont prywatnych do DG jest zabronione Prawem Bankowym).

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2003-01-21 19:19:57
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b0j2da$qfb$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> wrote in message
    >
    > Prawo Bankowe jasno określa do czego nie można wykorzystywać prywatnych
    > kont.

    Co do tego "jasno" to bym polemizowal.
    Ale po co wywolywac kolejna nie majaca wiekszego sensu dyskusje :-)

    Pozdrawiam,

    Karol