  • Data: 2019-02-02 18:01:40
    Temat: Re: DEBET a karta debetowa
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-02 o 17:38, WAM pisze:

    > To przy kredytowej bank pilnuje żebym nie wziął kredytu? :)

    DOBRE :-)

    I wychodzi na to że w na jednym koncie/banku trzeba by mieć 3 karty
    - debetową jak każdy biały człowiek (grubo) ;-) żeby wydawać swoje
    pieniądze z konta.
    - kredytową bo nie wszystkie sklepy (internetowe akceptują)
    i tu jest najciekawszy debilizm że najpierw wydajesz pieniądze z kredytu
    choćbyś miał na koncie miliony. Ciekawe dlaczego jest to uważane za
    bezpieczniejsze pieniądze dla sklepów bo pochodzą z kredytu udzielonego
    przez bankowca a nie od jego klienta bezpośrednio.
    - I teraz najśmieszniejsze - przydałaby się karta przedpłacona do
    transakcji w necie bo mimo że niby w kredytowej można _wycofać_ zakup
    ale przy niedoskonałości technologi bankowej i panoszących się wirusach
    mogą skutkować wyczyszczeniem konta. PRZERAŻAJĄCE! Ładna pani w banku
    mnie ostrzegała.

    I po tych wyjaśnieniach w placówce ;-) zaprezentowaniu kosztów i
    procedury którą muszę spełnić żeby zamienić moje rodzinne konto na
    nowocześniejsze, przyzwyczajeniu się do nowych warunków i czasie który
    muszę poświęcić mam jeszcze mniejszą ochotę do posiadania karty.

    Chyba zdecyduję się na Revolut Jedna karta na 3 osobową rodzinę.
    Ale niedobry klient ;-)