  • 1. Data: 2002-10-23 07:38:43
    Temat: DD na KK ?
    Od: Jarek <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Czy jest możliwość poleceniem zapłaty (Direct Debit) obciążać kartę kredytową ?
    Ktoś już praktykował takie rozwiązanie (ERA, TPSA) ?
    Są jakieś niebezpieczeństwa, niuanse ?

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 2. Data: 2002-10-23 07:51:10
    Temat: Re: DD na KK ?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap5jm4$9hi$1@news.telbank.pl, Jarek wrote:
    > Czy jest możliwość poleceniem zapłaty (Direct Debit) obciążać kartę
    > kredytową ? Ktoś już praktykował takie rozwiązanie (ERA, TPSA) ?
    > Są jakieś niebezpieczeństwa, niuanse ?

    Tak, są niuanse :P - chyba mylisz pojęcia.

  • 3. Data: 2002-10-23 08:04:10
    Od: "Salamon" <s...@p...fm>

    > Czy jest możliwość poleceniem zapłaty (Direct Debit) obciążać kartę
    kredytową ?
    > Ktoś już praktykował takie rozwiązanie (ERA, TPSA) ?
    Jest możliwość, mam to w IDEI. Obciążam KK Lukasa.
    Jak na razie działa

    pozdr
    SALAMON

  • 4. Data: 2002-10-23 09:27:47
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Salamon <s...@p...fm> wrote:
    > Jest możliwość, mam to w IDEI. Obciążam KK Lukasa.
    > Jak na razie działa

    Ni ma. DD nie działa na karty kredytowe. Mylisz pojęcia.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2002-10-23 09:29:01
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Salamon napisał(a):

    > kredytową ?
    > Jest możliwość, mam to w IDEI. Obciążam KK Lukasa.
    > Jak na razie działa
    tylko ze nie jest to polecenie zaplaty
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 6. Data: 2002-10-23 09:31:29
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap5lqf$gr9$1@korweta.task.gda.pl, Salamon wrote:

    > Jest możliwość, mam to w IDEI. Obciążam KK Lukasa.
    > Jak na razie działa
    Obciążać sobie możesz, ale nie dezinformuj, że to jest polecenie zapłaty!

  • 7. Data: 2002-10-23 10:25:30
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Salamon" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jest możliwość, mam to w IDEI. Obciążam KK Lukasa.
    > Jak na razie działa

    mozesz cos blizej - tez chce ;-) zlozyles wniosek o polecenie zaplaty do
    idei i dziala ?

  • 8. Data: 2002-10-23 10:39:40
    Od: "Salamon" <s...@p...fm>

    > Ni ma. DD nie działa na karty kredytowe. Mylisz pojęcia.
    Sorki, to było zlecenie obciążenia KK a nie DD
    biję się w mą (wątłą) pierś
    SALAMON

  • 9. Data: 2002-10-23 11:41:29
    Od: "wkg" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@h...pl___> napisał w wiadomości

    > mozesz cos blizej - tez chce ;-) zlozyles wniosek o polecenie zaplaty do
    > idei i dziala ?

    Witam

    Zawsze dzialalo to polecenie obciazenia :)))) Tylko, ze kiedys ( nie wiem
    jak teraz ) idea obciazala karte przed data zaplaty - tak z 10 dni. Potem
    chyba cos sie zmienilo.

    pzdr
    wkg

  • 10. Data: 2002-10-23 12:21:14
    Od: Jarek <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Robert napisał:

    > Tak, są niuanse :P - chyba mylisz pojęcia.

    OK. To już wiem.
    Jeszcze tylko wyjaśnijcie czy się różni polecenie zapłaty od stałego zlecenia
    obciążenia ROR ... np. w ERZE.

    BTW. Obciążenie KK ma jeden feler, że po odnowieniu karty trzeba zaczynać zabawę
    od nowa ...

    ________