  • 1. Data: 2004-07-09 14:21:51
    Temat: DB-sciema?
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Witam Wszystkich,

    Na infolinii DB leci taki tekst "Przepraszamy. Wszystkie nasze linie sa
    zajete z powodu duzego zainteresowania nasza promocja" :))))

    Pablo

  • 2. Data: 2004-07-09 15:09:37
    Temat: Re: DB-sciema?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Pablo wrote:
    > Witam Wszystkich,
    >
    > Na infolinii DB leci taki tekst "Przepraszamy. Wszystkie nasze linie
    > sa zajete z powodu duzego zainteresowania nasza promocja" :))))

    godzine temu rozmawiałem zarówno z 801 jak i potem z oddziałem
    - też jestem zainteresowany :-)

  • 3. Data: 2004-07-09 16:19:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > godzine temu rozmawiałem zarówno z 801 jak i potem z oddziałem
    > - też jestem zainteresowany :-)

    A co to za promocja, że ludziska walą drzwiami i oknami ;-))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-07-12 09:30:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Glenn wrote:

    > A co to za promocja, że ludziska walą drzwiami i oknami ;-))) ?

    warto miec karte bezprowizyjna za granicą a oni tam maja duzo takich bankomatow
    *** blad ***