  • 1. Data: 2004-07-09 14:28:05
    Temat: mBank i mKioski
    Od: "Piotrek" <p...@o...pl>

    Starałem się o kredyt ratalny plus w mBanku.
    Wszystko jest ok, bardzo przyjemne warunki (13 z czymś %), z tym że jest
    jedno ale.
    Aby dopełnić formalności, muszę udać się osobiście do mKiosku (wg dwóch
    rozmów z mLinią).
    Jak narazie w Polsce są trzy takie stoiska: w Bytomiu, Łodzi i Radomiu.
    W najblizszych dniach ma sie jeszcze otworzyć w Poznaniu. - extra :)
    W mLinii powiedziano mi, że być może w ciągu miesiąca wszystkie mKioski
    (chyba 13, czy 14 sztuk) bedą obsługiwały opcję kredytu ratalnego - no ale
    to za miesiąc. Jak narazie nawet w Wawie nie ma takiego stoiska.
    I w końcu pytanie - założyłem konto w mBanku bo NIE CIERPIĘ chodzić do banku
    osobiście. A tu nie dość, że muszę wyjść, to muszę do tego banku dojechać
    ponad 300km, a za miesiąc może tylko ponad 200km (jestem z Olsztyna).
    Czyzby grupa targetowa nie obejmuje nikogo spoza kilkunastu wybranych miast
    Polski?
    Pozostaje mi wybór innego banku?

    Najbardziej wkurza mnie fakt, że opcja kredytu debetowego, też w mBanku,
    jest możliwa po umówieniu się z człowiekiem na podpisanie umowy (chociaż nie
    sprawdzałem, gdzie ten człowiek by chciał się ze mną umówić)

    pozdrawiam
    Piotrek