  • 1. Data: 2002-03-12 15:42:44
    Temat: Czym placic w internecie?
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    jaka karta najlepirj placic w internecie. Chodzi mi glownie o sklepy w USA
    Czy Visa Classic bedzie odpowiednia?

    KUBA

  • 2. Data: 2002-03-12 16:56:22
    Temat: Re: Czym placic w internecie?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > jaka karta najlepirj placic w internecie. Chodzi mi glownie o sklepy w USA
    > Czy Visa Classic bedzie odpowiednia?

    wypukła VISA, VC będzie najodpowiedniejsza

  • 3. Data: 2002-03-12 17:33:01
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > jaka karta najlepirj placic w internecie. Chodzi mi glownie o sklepy w USA
    > Czy Visa Classic bedzie odpowiednia?

    albo czyms wypuklym, EC/MC, VC itp. Mozesz tez uzywac VE Inteligo albo jakas
    karta przeznaczona wylacznie do platnosci w Internecie - eKarty mBanku i
    MultiBanku.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-03-12 21:58:28
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a6le92$poe$...@n...onet.pl...
    > albo czyms wypuklym, EC/MC, VC itp. Mozesz tez uzywac VE Inteligo albo
    jakas
    > karta przeznaczona wylacznie do platnosci w Internecie - eKarty mBanku i
    > MultiBanku.

    Juz probowalem zaplacic VE z Inteligo i nic z tego nie wyszlo

  • 5. Data: 2002-03-13 10:30:46
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Juz probowalem zaplacic VE z Inteligo i nic z tego nie wyszlo

    gdzie? ja jak do tej pory nie spotkalem sie z problemem aby odrzucilo mi VE
    Inteligo

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-03-13 11:01:41
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > gdzie? ja jak do tej pory nie spotkalem sie z problemem aby odrzucilo mi
    VE
    > Inteligo

    Ja płaciłem tą kartą w internecie już wiele razy.
    Tylko raz mi się nie udało.
    Użyłem wtedy w akcie desperacji karty CITI, poszło.
    Ale to była jakaś dziwna organizacja (ISO lub coś takiego), obciążyli mnie
    wtedy dwa razy :-)