    Subject: Re: Czym płacić by najwięcej móc?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Sat, 4 Apr 2020 12:35:06 +0200

    W dniu 2020-04-02 o 22:10, Majka pisze:

    > Z PayPal korzystałam tylko raz, podawałam tam numer mojej karty w Alior Banku - ale
    nie było to żadne podpięcie.
    > Na czym polega podpięcie karty w PayPal?
    > Którą kartę do tego podpięcia użyć?, mam:
    > - Alior Bank Konto Jakże Osobiste,
    > - Bank Pocztowy Envelo Konto,
    > - PeKaO Konto Przekorzystne,
    > - Nest Bank
    > - Twisto kredytówka
    > Mam też mBank i Inteligo - oba to tylko konta bez karty.
    >
    > Czy podpięcie do PayPala będzie się wiązało z opłatami?

    PayPal nic nie kosztuje.
    Powiązać z kontem PayPal należy te karty, z których chcesz korzystać,
    płacąc za ich pośrednictwem. Nie martw się, poprowadzą Cię krok za
    krokiem. Najpierw pobiorą z konta karty niewielką kwotę, później (po
    kilku dniach) zwrócą.
    Ja podpiąłem karty walutowe, przy zakupach poprzez eBay przydają się
    różne waluty. Dlaczego karty walutowe? Ano dlatego, żeby zaoszczędzić na
    przewalutowaniach, jako żem człowiek niebogaty. Tylko do tego trzeba
    zaznaczyć opcję obciążenia w walucie wystawcy rachunku, a to ostatnio
    było bardzo trudne do znalezienia. Nie wiem, jak teraz - nie chce mi się
    szukać.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl