  • Data: 2020-04-08 14:26:06
    Temat: Re: Czym płacić by najwięcej móc?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Akarm napisał(a) :

    > Nie próbuj wmawiać nam więcej niestworzonych historii.
    > Chyba zapominasz, z kim masz do czynienia? Niewielu leszczy tutaj
    > znajdziesz, żeby im ciemnotę wciskać. :D
    > Karta walutowa nie ma nic wspólnego z kontem złotowym.
    > Jak sam wcześniej napisałeś, nie dostałeś złotych, tylko dolary. A że
    > wybrałeś taki system rozliczania, czyli podwójne przewalutowanie, i to
    > po nienajlepszym kursie? Twój wybór. Według mnie (a zapewne również
    > według innych) dość marny, ale przynajmniej oryginalny. ;)

    Wpłacający przesłał dolary na swoje konto Paypala. Ten przewalutował
    je na złotówki przesyłając na mojego Paypala. Dostałem więc polskie
    złote. Wypłaciłem skutkiem tego PLN-y. Gdzie przeczytałeś, że dolary?

    Ponieważ chciałem mieć dalej dolary, to kupiłem je dopiero za te PLN-y.

    Aha, jako walutę rozliczeniową mam na Paypalu USD.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65