  • Data: 2020-04-08 18:35:54
    Temat: Re: Czym płacić by najwięcej móc?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-08 o 14:26, Zbynek Ltd. pisze:

    > Wpłacający przesłał dolary na swoje konto Paypala. Ten przewalutował je
    > na złotówki przesyłając na mojego Paypala. Dostałem więc polskie złote.
    > Wypłaciłem skutkiem tego PLN-y. Gdzie przeczytałeś, że dolary?
    >
    > Ponieważ chciałem mieć dalej dolary, to kupiłem je dopiero za te PLN-y.

    Skoro płaciłeś kartą dolarową, to byłem przekonany, że otrzymałeś zwrot
    dolarów. I opisałeś procedurę przewalutowania przez PayPal, żeby te
    dolary wylądowały z powrotem na karcie.

    > Aha, jako walutę rozliczeniową mam na Paypalu USD.

    No dobra, przyznaję się: tak dawno (kilka lat?) otrzymałem ostatni zwrot
    zapłaty za pośrednictwem PayPal, że nie pamiętałem szczegółów zwrotu.
    Już niezwykle rzadko kupuję na eBay, teraz praktycznie tylko w chińskich
    sklepach - więc płacę bezpośrednio kartą dolarową. Ostatnio tylko Curve.
    Z niekorzystnych zdarzeń związanych z PayPal, mam w pamięci jedynie
    jeden raz, kiedy po podpięciu kolejnej karty walutowej PayPal wziął z
    niej dolary, zamienił na złote, po czym zamienił na dolary i przekazał
    sprzedawcy. Dlatego radziłem znaleźć mocno ukrytą odpowiednią opcję zapłaty.

    Kurczę, zmobilizowałeś mnie i właśnie przejrzałem historię z ostatnich
    trzech lat, wszystko się zgadza. Sporo zwrotów, i wszystkie co do centa.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl