  • Data: 2020-04-02 22:10:44
    Temat: Re: Czym płacić by najwięcej móc?
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 kwietnia 2020 21:27:10 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Tue, 31 Mar 2020 05:41:14 -0700 (PDT), w
    > <1...@g...c
    om>, Majka

    jakieś ubezpieczenie? Lub czeka aż potwierdzę odbiór towaru?

    > A jest Paypal? Paypal gwarantuje zwrot kasy w przypadku fakapu.
    > Do Paypala podpinasz swoją kartę.
    > Jeżeli karta ma dobre przeliczniki (np. Getin) to płacisz kartą w USD, jeżeli
    > kiepskie to zlecasz przewalutowanie Paypalowi z USD na zł.
    >
    > Napisz jaki to sklep.
    > Jeżeli to np. aliexpress to przekażą kasę sprzedawcy dopiero jak potwierdzisz
    > odbiór towaru.

    Cześć,

    Sklep, w którym chcę kupować to BANGGOOD.

    Z PayPal korzystałam tylko raz, podawałam tam numer mojej karty w Alior Banku - ale
    nie było to żadne podpięcie.
    Na czym polega podpięcie karty w PayPal?
    Którą kartę do tego podpięcia użyć?, mam:
    - Alior Bank Konto Jakże Osobiste,
    - Bank Pocztowy Envelo Konto,
    - PeKaO Konto Przekorzystne,
    - Nest Bank
    - Twisto kredytówka
    Mam też mBank i Inteligo - oba to tylko konta bez karty.

    Czy podpięcie do PayPala będzie się wiązało z opłatami?

    Majka (f)