  • Data: 2002-01-06 19:42:11
    Temat: Re: Czy warto ING Bank Śląski?
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Łysio" napisał

    > Bo:
    > - najwyższe na rynku opłaty i prowizje;

    za co ? np. przelewy 0 zł w większości kont

    > - najniższe oprocentowanie wkładów, najwyższe kredytów;

    Od ręki podaję 3 banki, które mają niższe oprocentowanie ROR.
    I wyższe lini debetowej ...

    > - niska jakość usług (w tym kompetencje i nastawienie obsługi do klientów,
    > sprawność i ilość bankomatów);

    Kompetencje i jakość obsługi mogą dramatycznie się różnić
    w każdym oddziale. Sieć bankomatów zależy od regionu.
    To był kiedyś bank _Śląski_

    > - mały wachlarz usług (nic poza standard oferowany przez inne banki);

    A jaki jest ten standard i co inne banki oferują ponad ten standard ?
    Jak dla mnie, brakuje tylko typowej karty kredytowej, ale wiele
    innych banków też takich nie wydaje.

    Jacek Kurowski