  • Data: 2002-01-05 20:39:18
    Temat: Re: Czy warto ING Bank Śląski?
    Od: <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Są juz banki które
    > sobie z tym radzą (vide Nordea).

    Moze sobie juz gdzies Nordea z tym radzi (w Finlandii? w Szwecji, moze w
    centrali w Gdyni?) ale jesscze nie w Warszawie, gdzie ma 1,5 oddzialu (1 wlasny
    i jeden niby wchlonietego wlasnie do konca BWP-Unibanku) W tym niby
    wchlonietym powiedzieli mi, ze ich system komputerowy tego nie moze, bo jest
    jeszcze niezintegrowany i odeslali mnie w sprawie rachunku walutowego do
    tego "prawdziwego", gdzie mi z kolei oswiadczyli, ze owszem, moge sobie zalozyc
    rachunek walutowym, ale dopoki nie zmienia systemu komputerowego u siebie w
    banku, to go nie bede widzial z Solo. W sumie to bardzo fajne tlumaczenie: a co
    wlasciwie ma klienta obchodzic, ktory oddzial jaki ma system komputerowy?!?!
    Wiec na rachunek walutowy Nordei dostepny z Solo jeszcze pewno chwilke
    poczekamy.