  • 31. Data: 2002-10-09 08:23:53
    Temat: Re: Czy warto - Citibank...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Oct 09, 2002 at 10:21:48AM +0200, Ra-Ash wrote:

    > ;-) tiaa jedyna prawdziwa na rynku :-)

    Nie napisal ze jedyna! ;-)

    > (sorry nie mogłem sie powstrzymac ostatnio mi pan w salonie pokazywał
    > autko tłumacząc że to "Proszę pana TO jest prawdziwe auto :-D " .. )
    > Jeżeli możesz rozwiń temat "Prawdziwiej Karty Kredytowej".
    > Domyślam się że chodzi Ci o warunki ubezpiecznia i wysokość
    > odpowiedzielność banku przy fraudach.

    Nie tylko, np. kredytowki amexa nie mozesz miec bez konta
    (millenium). Ktoras z kart w zubrze tez jest w 90% kredytowka (zdaje
    sie ze sami zdejmuja z konta kase).

    Inna sprawa ze DC bardziej pod kredytowke niz chargowke podchodzi (w
    tych ogolnych definicjach).

    > kolega jakies uzywki stosował przepraszam bardzo ?? ;-)
    > Znakomita obsłga ? Moze jeszcze kompetentna i doskonale
    > zawsze poinformowana ??

    Ja sie zgadzam, kazdy pracownik citi jest dobrze poinformowany, ale
    kazdy inaczej ;-)

    --

    --w

  • 32. Data: 2002-10-09 08:28:04
    Od: "Piotr Malicki" <p...@i...com.pl>

    Widze ze naleze do nielicznych tutaj zadowolonych ale to jest normalne, ze
    na swiecie ludzie opisuja swoje problemy (niezadowolenie) i po to tez sa
    grupy dyskusyjne.

    > Kiedyś widziałem mine klienta banku jak zirytowany tłumaczeniem
    > CitiMan'a o jedynej prawdziwej karcie kredytowej wyjął z portfela VC
    > Lukasa i pokazał facetowi z pytanie "A przepraszam co to q.. jest ??"

    Nie wiem jaka jest karta Lucasa ale w Polsce ludziska czesto myla KK z K
    typu debt lub charge.

    > niestety only Era zmieniac po 4 latach operatora bo tam mam
    > potwierdzenie to troche mi sie nic chce ;-)

    To prawda, mnie pasuje, prywatny od poczatku mam w Erze

    > kolega jakies uzywki stosował przepraszam bardzo ?? ;-)
    > Znakomita obsłga ? Moze jeszcze kompetentna i doskonale
    > zawsze poinformowana ??
    > Bo jak za każdym razem jak dzwonie to wywołuje co najmniej
    > lekka konstrenacje w tym przybytku ..
    > Może dlatego, że lubie wnikać ;-)

    Moze zadajesz zbyt fachowe pytania. Ja probuje porownac np. do Call Center
    UPC (dawniej Wizja TV), Polkomtela lub innych. Natomiast zgadzam sie ze po
    polaczeniu z BH to byla tragedia. IMHO pamietam te czasy w 1997 czy 1998 ze
    jak bank cos spieprzyl to kurier przywozil butelke dobrego wina z listem z
    przeprosinami.

    > to chyba normalne już teraz i raczej stanadart niz nowum.

    no nie we wszystkich ...

    > Gratuluje !! Niestety karta to jedyny produkt jaki jest tam zjadliwy ..
    > IMVHO.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 33. Data: 2002-10-09 09:59:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > tylko te ze zdjeciem. Inna sprawa ze jak chce korzystac z karty ojca
    > to moze lepiej bez zdjecia?

    chyba nadal jest promocja ze karta dod. za free ?

    > Bezplatna dla citiera, platna dla innych.

    Od 15.10 chyba za 4,5 zl co juz jest znosne...

  • 34. Data: 2002-10-09 10:00:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ja sie zgadzam, kazdy pracownik citi jest dobrze poinformowany, ale
    > kazdy inaczej ;-)

    ROTFL

  • 35. Data: 2002-10-09 10:03:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Oct 09, 2002 at 11:59:28AM +0200, Witek wrote:

    > chyba nadal jest promocja ze karta dod. za free ?

    Ale wtedy nie 72 ale 48. Co i tak, IMHO, bardzo duzo nie zmienia (ale
    jest mile).

    > Od 15.10 chyba za 4,5 zl co juz jest znosne...

    Cholerstwo tej karty polega na tym ze za kazdy drobiazg musisz
    placic. Owszem, 4.5 nie jest duzo, ale ja ich nie lubie i juz ;-)

    --

    --w

  • 36. Data: 2002-10-09 10:05:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > to chyba normalne już teraz i raczej stanadart niz nowum.

    Chyba nie !!! A ktora KK na rynku poza kk citi, multi ;-)) i bzwbk ma
    podglad transakcji w inecie ? AFAIR tylko 3 !!! Nie maja za to rajfi, lukas,
    ing, pbkbph, millennium, no i partner pekao. Czyli cos kiepski ten standard
    skoro tylko 3 z 9 maja podglad (multi awansem).

    pzd
    witek

  • 37. Data: 2002-10-09 10:10:37
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Piotr Malicki napisał(a):

    > Nie wiem jaka jest karta Lucasa ale w Polsce ludziska czesto myla KK z K
    > typu debt lub charge.
    grupowicze nie myla

> [...]
    > jak bank cos spieprzyl to kurier przywozil butelke dobrego wina z listem z
    moze porownuj z innymi bankami

    p.s. sredni czas kredytu to 15+21=36 dni
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 38. Data: 2002-10-09 10:19:18
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Cholerstwo tej karty polega na tym ze za kazdy drobiazg musisz
    > placic. Owszem, 4.5 nie jest duzo, ale ja ich nie lubie i juz ;-)

    Citka tez nie lubie, ale coz zmuszam sie do korzystania z ich KK ;-)))
    Mysle, ze bedzie 'cos' od 15.X co da sie lubic ;-))) Szczegolnie w
    najbardziej szlachetnej odmianie :D

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 39. Data: 2002-10-09 10:27:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Oct 09, 2002 at 12:19:18PM +0200, Witek wrote:

    > Citka tez nie lubie, ale coz zmuszam sie do korzystania z ich KK ;-)))
    > Mysle, ze bedzie 'cos' od 15.X co da sie lubic ;-))) Szczegolnie w
    > najbardziej szlachetnej odmianie :D

    Pozyjemy, zobaczymy. Jak wchodzila jajecznica to tez kupa ludzi sie na
    nia rzucila co okazalo sie o tyle nieszczegolne ze nie mieli procedur
    przetestowanych.

    --

    --w

  • 40. Data: 2002-10-09 11:22:55
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    Witek wrote:

> [...]
    > skoro tylko 3 z 9 maja podglad (multi awansem).

    8. Citi OnLine czyli dostep do banku przez Net

    8. Citi OnLine czyli dostep do konta karty przez Net

    to chyba różnica ??

    Proponowałbym najpierw czytać potem odpisywać ;-)
    No offens ofkos.
    POzdr

    Ra-Ash